"Latvijas dzelzceļš" kravas ved caur Baltkieviju, ja klients tā vēlas

© Kaspars Krafts/F64

Svētdien mikroblogošanas vietnē “Twitter” parādījās ieraksts ar fotogrāfiju, kurā redzams, ka no Indras dzelzceļa stacijas Baltkrievijas virzienā dodas šķeldas kravas vilciens. Latvijas dzelzceļs skaidroja, ka krava dodas uz Poliju.

VAS “Latvijas dzelzceļš” komunikācijas projektu vadītāja un preses sekretāre Agnese Līcīte “tv3.lv” skaidroja, ka maršrutu, pa kādu krava tiks piegādāta galastacijā, nosaka klients - kravas pasūtītājs.

"Klientam pieņemot lēmumu par beramkravas, piemēram, šķeldas pārvadājumu maršrutu no Latvijas uz Poliju, viens no faktoriem, kas šo lēmumu var ietekmēt, ir arī fakts, ka, tā kā Polijā ir Eiropas platuma sliežu ceļi (1435 milimetri), kravu pirms ienākšanas šajā valstī ir nepieciešams pārkraut vai, ja to nevēlas darīt vai nav tādas iespējas, mainīt ritošā sastāva riteņpārus. Lietuvas-Polijas robežpunktā beramkravu terminālis nav izveidots, savukārt Baltkrievijas-Polijas robežpunktā tāds ir," TV3 skaidroja Latvijas dzelzceļš.

Ekonomika

Ir jābūt pilnīgai un absolūtai skaidrībai, ka no SIA "Tet" un SIA "Latvijas mobilais telefons" (LMT) daļu iespējamās kotēšanas biržā sabiedrība iegūs vairāk nekā zaudēs, pēc tikšanās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini (ZZS) aģentūrai LETA sacīja Apvienotā saraksta (AS) Saeimas frakcijas vadītājs Edgars Tavars.

Svarīgākais