ATD skaidro, kādu kompensāciju pasažieri var saņemt par atceltu autobusa reisu

© Ģirts Ozoliņš/F64

Ja cilvēks ir iegādājies biļeti un reiss nav noticis, tad likumdošana un ATD noslēgtie līgumi ar pārvadātāju paredz kompensācijas pienākumu, intervijā LETA skaidro Autotransporta direkcijas valdes priekšsēdētājs Kristiāns Godiņš.

Pēc K. Godiņa teiktā, tas kompensācija nenozīmē tikai to, ka var atgūt naudu par nopirkto biļeti. Pārvadātājam ir pienākums kompensēt arī tiešos zaudējumus pasažierim, piemēram, nokavētu apmaksātu ārsta vizīti vai pat lidmašīnas reisu, kā arī negūtus ienākumus par darba stundām. "Pārvadātājam tas ir jākompensē. Tādēļ es aicinātu pasažierus, kuri sastopas ar kādām grūtībām šajā kompensācijas pieprasīšanas procesā, vērsties pie ATD, un mēs esam gatavi iesaistīties un palīdzēt, " aicināja K. Gotiņš.

Viņš gan atzina, ka daļa pasažieru nezina savas tiesības, bet daļa zina tās tikai daļēji. Piemēram zina to, ka var dabūt naudu par nopirktu biļeti, bet ne to, ka tiek kompensēti arī citi tiešie zaudējumi un sekas nenotikuša reisa dēļ, sacīja K. Gotiņš.

Ekonomika

Banka "Citadele" pirmdien, 7.oktobrī, sāks augstākās prioritātes nenodrošināto obligāciju pirmā laidiena publisko piedāvājumu 10 līdz 35 miljonu eiro apmērā, teikts bankas paziņojumā biržai "Nasdaq Riga".

Svarīgākais