Atjaunotais "Dzintars" pirmo darbības gadu noslēdz ar peļņu; plāno kļūt par Baltijas līderi

© Vladislavs Proškins/F64

SIA "H.A. Brieger", kas ir zīmola "Dzintars" īpašnieks 2021.gadu ir noslēdzis ar 50 992 eiro peļņu un 1,56 miljonu eiro apgrozījumu. Šis ir pirmais gads pēdējo desmit gadu laikā, kad "Dzintars" ražojošais uzņēmums gadu ir noslēdzis ar peļņu. Pēc "Dzintars" ražošanas atjaunošanas, kopš pagājušā gada marta H.A.Brieger tirgū ir ieviesis 58 jaunus un atjaunotus zīmola "Dzintars" produktus.

"H.A.Brieger un Dzintars pagājušas gads bija kritiski svarīgs un reizē veiksmīgs, jo vienlaicīgi strādājām dažādos stratēģiskos virzienos - atjaunojām ražošanu un pētniecības un inovāciju kapacitāti, izstrādājām jaunus produktus dažādās produktu grupās, pārskatījām visus darbības procesus, meklējām jaunus speciālistus, pārstrādājām zīmola dizainu un iepakojumu.

Tāpat no jauna uzsākām sadarbību ar tirdzniecības partneriem vietējā un eksporta tirgos, kā arī sākām attīstīt e-komercijas virzienu. Papildus, pastāvīgi pētām mūsu klientu vajadzības, vērtības un gaumi, lai atjaunotais Dzintars iekarotu arvien vairāk vietas uz Latvijas un Eiropas mājsaimniecību kosmētikas plauktiem,

saka "H.A. Brieger" līdzīpašniece un vadītāja Anastasija Udalova.

Pagājušā gada laikā ar Dzintars zīmolu ir saražoti 1,5 miljoni produktu vienību. Visvairāk saražoto Dzintars produktu topu veido lūpu balzami, roku krēmi un universālais krēms Nīca, kā arī dušas želejas un šķidrās roku ziepes.

"Mūsu mērķis tuvākajiem gadiem ir kļūt par Baltijas tirgus līderi augstas kvalitātes, bet pieejamas kosmētikas segmentā, mūsu eksporta kartei pievienojot arvien jaunas valstis un izplešoties e-komercijas jomā gan ar savu kanālu, gan trešo pušu pārdošanas kanālos,"

teic A. Udalova.

Pēc auditorkompānijas NielsenIQ pēdējā patēriņa preču tirgus pētījuma "2021.gada labākais jaunums" rezultātiem, uzņēmums H.A.Brieger ir guvis atzinību divās produktu kategorijās - "Dekoratīvā kosmētika" ar Dzintars barojošu lūpu balzamu Dzintari un "Ķermeņa kopšana" ar barojošu universālo krēmu Nīca.

Pagājušajā gadā uzņēmums kopā ar radošo aģentūru saņēma arī dažādu pakāpju balvas reklāmas un radošo nozaru festivālā ADWARDS 2021 par labāko zīmola identitāti, zīmola atjaunināšanu, grafisko komunikāciju un iepakojuma dizainu.

Tāpat H.A.Brieger ir saņēmis arī kvalitātes vadības un labas ražošanas prakses sertifikātus ISO 9001 un GMP jeb ISO 22716.

Svarīgākais