Latvijas Tirgotāju asociācijas (LTA) priekšsēdētājs Henriks Danusēvičs kā “Spar” ķēdes ienākšanas Latvijā vienu no lielākajiem ieguvumiem patērētājiem min tieši preču klāsta dažādošanos, vēsta lsm.lv.
“Būs vairāk [preču]. Teiksim, “Lidl”, tās ir vācu preces vai poļu preces, tad, iespējams, šeit būs vairāk pārstāvēta Nīderlande un citas “Benelux” valstis. Jāsaka, ka “Spar” jau mums ir bijis pirms 20 gadiem, tāpēc daudziem tas nebūs pārsteigums, bet tāda patīkama Eiropas tīkla atgriešanās Latvijā,” pauda Danusēvičs.
Taujāts, vai “Spar” būs vērā ņemams konkurents arī Latvijas tīkliem, kas ir gana labi iesakņojušies, Danusēvičs norādīja: “Tas būs atkarīgs no tā, cik plašs būs tīkls. Nu, pēc pašreizējām aplēsēm, tas varētu būt sākotnēji ne vairāk kā 15 veikali, līdz ar to tas ienesīs pārmaiņas Rīgā, bet tādu būtisku tirgus pārdali neizsauks.”
"Spar" ir starptautiska savstarpēji neatkarīgu vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības uzņēmumu grupa, kas pārstāv vienotu zīmolu. "Spar" darbību sāka 1932. gadā ar vienu veikalu Nīderlandē, savukārt patlaban tīklā darbojas vairāk nekā 13 500 veikali 48 pasaules valstīs, ik dienas apkalpojot 14,5 miljonus klientu. 2020. gadā atvērts 181 jauns veikals un sasniegts 39,8 miljardu eiro apgrozījums.
SPAR lielveikala atklāšana Darlingtonā