Attīstot Rīgas tūrisma politiku, tiks radīts 10 000 jaunu darbavietu, intervijā Latvijas Radio norādīja aviokompānijas "airBaltic" vadītājs Bertolts Fliks, kuru Rīgas vicemērs Ainārs Šlesers (LPP/LC) aicinājis uzņemties arī "Rīgas tūrisma attīstības biroja" (RTAB) vadību.
Kā ziņots, RTAB būs atbildīgs par Rīgas tūrisma stratēģijas plānošanu un īstenošanu. Organizācijā apvienojušies Rīgas dome, aviosabiedrība "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija. Nodibinājums kā savas darbības radītā zīmola vadmotīvu izvirzījis principu - "Labi rīdziniekam, labi tūristam".
RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem katram pa 10%. Biedrībā darbosies pieci cilvēki, bet tā administrācijas izmaksas nepārsniegs 5% no kopējā budžeta.
Vakar plašākai sabiedrībai pirmo reizi tika prezentēts Vācijas kompānijas "Embassy" izstrādātais zīmols "Live Rīga", ar kura palīdzību Rīga turpmāk tiks popularizēta ārvalstu tūristu piesaistīšanai.
Kā stāstīja Fliks, Rīgas reklamēšanai sākotnēji varētu tikt atvēlēti aptuveni divi miljoni latu, tai skaitā miljons no pašvaldības līdzekļiem un tikpat varētu ieguldīt "airBaltic". Nākamajos gados šie līdzekļi pieaugs.
Rīgas reklamēšana ļaus radīt 10 000 jaunu darba vietu, tai skaitā vismaz 8000-9000 Rīgā un vismaz 1000 - lidostā.
"Tas ir tas, kas mums vajadzīgs," sacīja uzņēmējs, norādot, ka nevar tikai "griezt un griezt".