Šīs nedēļas nogalē, 28. aprīlī, kultūrvietā “Hanzas Perons” noslēdzas tradicionālā tehnoloģiju un jaunuzņēmumu konference “TechChill ‘2022”.
“Hanzas Peronā” notiekošajā konference “TechChill 2022” piedalās aptuveni 130 runātāju no dažādām pasaules valstīm, kas stāsta par to, kā veidot sava uzņēmuma zīmolu, kā to virzīt starptautiski, un kā savu ideju prezentēt investoriem.
Lielākoties interesentu vidū ir jaunās paaudzes uzņēmēji, kas savu biznesu veidojuši uz “start-up” principiem, un kuri spējuši elastīgi pielāgoties pandēmijas diktētajiem nosacījumiem, strādāt attālināti - mobilais telefons un planšetdators viņiem ir tas pats, kas 70. - 80. gados bija piezīmju blociņš un pildspalva…
“”TechChill” vienmēr ir bijis un būs par un ap jaunuzņēmumu dibināšanu, un tā apmeklētāji parasti meklē atbildes uz jautājumiem, kā piesaistīt investorus un kā mērogot savu jaunuzņēmumu,” tā konferences vadītāja Annija Mežgaile. “”TechChill 2022” pulcē viedokļu līderus no visas pasaules, kas iepazīstina ar šobrīd aktuālajām tehnoloģijām un inovācijām. Tas ir būtiski Latvijai, jo iedvesmo vietējos uzņēmējus un tos, kuri tikai vēl plāno realizēt savas idejas.”
Bezpeļņas organizācija “TechChill” ir Latvijas jaunuzņēmumu vides pārstāvju iniciatīva. Tās mērķis ir veicināt tehnoloģiju un jaunuzņēmumu ekosistēmas attīstību, starptautisko atpazīstamību un investīciju piesaisti.