"Latvijas pasts" Eksprespasta pakalpojumi būs dārgāki - tiks piemērota piemaksa par degvielu

© Kaspars Krafts/F64

Saistībā ar degvielas cenu kāpumu VAS "Latvijas pasts" Eksprespasta pakalpojumam no 1.aprīļa piemēros degvielas koeficienta piemaksu, teikts uzņēmuma paziņojumā klientiem.

Uzņēmums raksta, ka saistībā ar būtisko degvielas cenu kāpumu pēdējā gada un, jo īpaši pēdējo nedēļu laikā, ir spiesti pārskatīt sniegto pakalpojumu izmaksas.

"Vairākus gadus esam spējuši saglabāt un nodrošināt saviem klientiem stabilu un nemainīgu pakalpojumu cenu, bet ņemot vērā pēdējā gada vidējo degvielas cenu kāpumu par 56%, esam pieņēmuši lēmumu, ka turpmāk no 2022.gada 1.aprīļa Eksprespasta kurjerpiegādēm iekšzemē tiks piemērota degvielas koeficienta piemaksa," teikts paziņojumā.

Degvielas koeficients tiks aprēķināts atbilstoši ikmēneša degvielas cenu kāpuma vai samazinājuma izmaiņām, balstoties uz iepriekšējā mēneša vidējo degvielas cenu. Par katru nākamo mēnesi vidējā degvielas cena un degvielas koeficients tiks publicēts Eksprespasta mājaslapā "https://expresspasts.lv/" sadaļā "Cenu kalkulators".

Rēķinos, kas tiks izrakstīti aprīļa sākumā par martā sniegtajiem pakalpojumiem, degvielas koeficients vēl netiks piemērots. Savukārt rēķinos, kas tiks izrakstīti maija sākumā par aprīlī sniegtajiem pakalpojumiem, tiks iekļauta piemaksa atbilstoši marta vidējai degvielas cenai.

Degvielas koeficients neattieksies uz tādiem pakalpojumiem kā sūtījumu piegādes uz pasta nodaļām, "Latvijas pasta" pakomātiem, sūtījumu izsniegšana "Circle K Latvia" degvielas uzpildes stacijās, "Baltic Express" un "EMS" (Express Mail Service).

"Latvijas pasts" nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.

"Latvijas pasts" ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā apmēram 3200 darbinieku.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais