Gudri pircēji var atļauties vairāk

© Publicitātes foto

Iepirkšanās ir svarīga mūsu dzīves daļa jau kopš laikiem, kad cilvēki visu dzīvei nepieciešamo vairs neaudzēja un neveidoja paši. Īpaši pilsētnieku dzīve nav iedomājama bez ikdienas veikala apmeklējuma. Tomēr mūsdienu dzīves sastāvdaļa ir arī ierastais laika trūkums, kas reizēm traucē izvēlēties izdevīgākos piedāvājumus un labākās cenas.

Lai optimāli izmantotu veikala apmeklējumam ieplānotos līdzekļus un tātad varētu atļauties kaut ko vairāk - vai nu kādu našķi, vai izklaides pasākumu savai ģimenei, palīdzēs Mego akcijas. Vienmēr kādai precei vai preču grupai, kas ir starp ikdienā vajadzīgajām lietām, atrodami tik labi piedāvājumi, kurus noteikti vajadzētu izmantot!

Daudzi zina par lielākajām atlaižu sezonām, bet nereti palaiž garām faktu, ka akcijas un īpašās cenas pieejamas vienmēr, tikai nepieciešams par tām zināt un sekot līdzi veikalu sniegtajai informācijai. Reizēm atlaižu akcijas reklamē lieli plakāti gan tirdzniecības centros, gan internetā.

Ikdienā bieži vien tās ir nelielas, krāsainas atzīmes atsevišķām precēm. Tās būtu vērts pamanīt un izpētīt, lai kļūtu par uzmanīgu un gudru pircēju, kas rūpējas gan par to, lai ģimenei galdā būtu lieliska maltīte un mājās būtu visas vajadzīgās sadzīves preces, gan par to, lai šīm vajadzībām tiktu izdots pat mazāk naudas nekā plānots.

Lai izmantotu un pamanītu akcijas, labs padoms varētu būt pavērot ierasto produktu klāstu ikvienā no veikala nodaļām, kurās vēlaties kaut ko iegādāties. Ja pamanāt ļoti izdevīgu cenu kādam produktam, kas nav jūsu tradicionālā izvēle, noteikti ir vērts izmēģināt analogu cita ražotāja produktu, jo, iespējams, tas ne vien ir tikpat labs, bet drīz vien varētu kļūt par vienu jūsu iecienītākajām izvēlēm. Eksperimentēt ir interesanti - kļūstiet ar izdevīgu pirkumu mednieku un iepirkšanās ekspertu arī pats!

Akcijas un atlaides dažādām precēm mainās gan atkarībā no ražotāja piedāvājuma, gan sezonalitātes, tāpēc aplam būtu iedomāties, ka Mego akcijās piedāvātās preces būtu zemākas kvalitātes vai ar drīzām derīguma termiņa beigām. Faktoru, kas ietekmē cenu politiku, ir daudz vairāk, un tie, iespējams, nemaz nav interesanti pircējiem. Pircējus interesē labas preces par draudzīgām cenām, vai ne?

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais