Igaunijas Patērētāju tiesību aizsardzības departaments aicina iedzīvotājus būt uzmanīgiem, un, sastādot ceļojuma plānu, ņemt vērā iespējamās problēmas ar aviokompāniju airBaltic.
Latvijas aviokompānija, kas tikai pavasarī ienākusi Igaunijas aviotirgū, jau septembrī paziņojusi par lielu daļu tiešo reisu atcelšanu no Tallinas. Turklāt pirms šāda lēmuma pieņemšanas neko nepaziņojot tiem klientiem, kas biļetes uz lidojumiem iegādājušies jau labu laiku iepriekš, vēsta igauņu portāls DzD. ee.
Kāpēc viņi slēdz nesen atklātās aviolīnijas, kad tik tikko ir organizējuši apjomīgu sabiedrisko attiecību kampaņu, popularizējot jaunos galamērķus, neizpratnē ir Tallinas lidostas direktors Reins Loiks, piebilstot, ka lidostas pārstāvji neizprot kompānijā airBaltic notiekošo.
Patērētāju tiesību aizsardzības departamentā vērsušies pieci cilvēki, kas iegādājušies biļetes, taču pēc laika uzzinājuši, ka reisi ir atcelti. Departaments norādījis, ka veiks izmeklēšanu par šādu airBaltic rīcību.
Firma patiesi ir atcēlusi virkni tiešo lidojumu no Tallinas, taču ziemas sezonā šāda parādība ir normāla prakse aviokompānijām, skaidro aviokompānijas preses sekretārs Jānis Vanags. Viņš arī uzsver, ka reisu atcelšana nenozīmē, ka aviokompānijai būtu finansiālas grūtības, un iemesls nav arī airBaltic konflikts ar starptautisko Rīgas lidostu.