No rītdienas Citadeles klientu apkalpošana klātienē notiks pēc pieraksta

© Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency

Ievērojot valdības noteiktos piesardzības pasākumus COVID-19 izplatības ierobežošanai, sākot ar 20.martu Citadeles filiāles un klientu apkalpošanas centri pāriet uz darbu pēc iepriekšēja pieraksta.

Klātienē būs iespējams pieteikties tikai uz tiem pakalpojumiem, kurus nav iespējams veikt attālināti.

Svarīgi! Pirms pieteikties klātienes vizītei, aicinām noskaidrot, vai konkrētais pakalpojums nav pieejams attālināti - mājaslapā, internetbankā, mobilajā lietotnē vai attālinātajā filiālē. To iespējams izdarīt, apmeklējot www.citadele.lv vai zvanot uz klientu atbalsta centru +371 67010000.

"Latvija ir Citadeles mājas tirgus - mēs esam atbildīgs finanšu sistēmas dalībnieks, un mūsu galvenais uzdevums ir nodrošināt nepārtrauktu finanšu pakalpojumu pieejamību. Pateicamies saviem klientiem, kuri arī satraukuma brīžos ir pozitīvi un saprotoši. Zvanot uz attālināto filiāli, iespējams, šobrīd var nākties pagaidīt mazliet ilgāk - līdz pat desmit minūtēm. Tomēr visi klienti tiek apkalpoti un arī tad, ja klients noliek klausuli, nesagaidot savu kārtu rindā, mēs viņam atzvanām," skaidro Anna Fišere-Kaļķe, Citadeles Privātpersonu apkalpošanas direkcijas vadītāja.

Lai pieteiktos klātienes apkalpošanai, nepieciešams zvanīt uz numuru +371 67010000.

Sarunas laikā Citadeles konsultants noskaidros, vai klientam nepieciešamā pakalpojuma izpildi ir iespējams veikt attālināti. Gadījumā, kad secināsim, ka nepieciešama klātienes vizīte, tiks veikts pieraksts vēlamajā filiālē.

Klientiem būs jāaizpilda anketa, kas apliecina, ka:

1) neesat bijis ārpus valsts pēdējo 14 dienu laikā;

2) Jums nav bijis kontakts ar Covid-19 pacientu vai tā apkārtējiem cilvēkiem;

3) Jūs jūtaties labi - nav slimības pazīmju.

Svarīgākais