Apzinoties situācijas nopietnību un atbalstot Latvijas valdības noteiktos pasākumus "Covid-19" izplatības ierobežošanai, kā arī, rūpējoties par BITES darbinieku un klientu veselību, no šodienas, 16.marta, līdz tālākiem valdības norādījumiem, ir pieņemts lēmumu slēgt mobilo sakaru operatora BITE klientu apkalpošanas centrus visā Latvijā.
BITES pakalpojumus ir iespējams saņemt arī attālināti, neizejot no mājām. Izmantojot pašapkalpošanās portālu www.manabite.lv vai mobilo aplikāciju "ManaBite", iespējams apmaksāt rēķinus, uzzināt ikdienas pakalpojumu lietojumu, mainīt tarifu plānu, pieslēgt dažādus papildpakalpojumus un veikt daudz citu darbību. Pieslēgt nepieciešamos pakalpojumus - mobilos sakarus, mājas internetu un citus - iespējams BITES mājaslapā www.bite.lv.
Papildus jautājumu gadījumā klienti aicināti saziņai izmantot sociālos tīklus vai zvanīt informatīvajam tālrunim 1601. Tāpat BITE seko līdzi pieaugošajam pieprasījumam gan pēc balss, gan datu pakalpojumiem, un dara visu iespējamo, lai tie būtu pieejami visiem klientiem, neatkarīgi no pieprasījuma.
Uzņēmums veicis darba organizācijas izmaiņas arī attiecībā uz administrācijas darbiniekiem, nosakot darbu attālināti tiem darbiniekiem, kuru darba pienākumu specifika ļauj to darīt.