Latvijā vadošais pārtikas interneta veikals “Barbora.lv” šogad apbraucis apkārt pasaulei 24 reizes un mērojis 977 600 kilometru, Rīgas un tās apkārtnes iedzīvotājiem piegādājot vairāk nekā 4 tūkstošus tonnu pārtikas produktu. Iecienītākais un internetā visbiežāk iegādātais pārtikas produkts Latvijā arī šogad ir bijis biezpiena sieriņš – 2019. gada laikā “Barbora.lv” pasūtīti 332 204 biezpiena sieriņi.
Pasūtījuma apjoms, ko “Barbora.lv” klients veicis vienā pirkuma reizē, 2019. gadā variē no dažiem produktiem, iegādājoties pašu nepieciešamāko mājsaimniecībai, piemēram, maizi, pienu un svaigos produktus, līdz pat liela apjoma precēm - kāds iedzīvotājs vienā pasūtījuma reizē iegādājies 900 majonēzes iepakojumus.
Populārāko produktu vidū arvien ir svaigie produkti - svaiga gaļa, augļi un dārzeņi, tāpat arī iecienīti ir biezpiena sieriņi. Izmantojot piegādi līdz mājas durvīm vai pat virtuvei, cilvēki labprāt iegādājas arī smagākus produktus, piemēram, ūdeni lielos apjomos, kā arī mājsaimniecības preces - veļas pulverus, mīkstinātājus un sadzīves ķīmiju. Jo īpaši jaunie vecāki novērtē, ka pasūtītās preces tiek nogādātas līdz pat namdurvīm, tāpēc viņi lielākos apmēros pasūta arī mazuļu pārtiku un autiņbiksītes.
“Iegādājoties produktus tiešsaistē, iedzīvotāji ietaupa laiku uz tik ikdienišķām lietām kā nokļūšanu līdz veikalam, automašīnas novietošanu veikala stāvvietā, iepirkšanos un rindas izstāvēšanu. Mūsdienu dinamiskajā ritmā cilvēki arvien vairāk novērtē ietaupīto laiku, un šī apziņa pieaug ar katru nākamo tiešsaistes pasūtījumu. 2019. gadā “Barbora.lv” klientu skaits ir teju dubultojies un pasūtījumu skaits ir bijis par 96% lielāks nekā pērn, kas apliecina iedzīvotāju paradumu maiņu, arvien vairāk uzticoties pārtikas piegādes pakalpojumiem, kā arī augstu klientu novērtējumu mūsu ieguldītajam darbam. Uzklausot iedzīvotāju vēlmi pēc “Barbora.lv” pakalpojumu pieejamības arī citviet pierīgā, “Barbora.lv” piegādes vietām šogad pievienojusi arī Ikšķili un Gauju, kopumā apkalpojot katru ceturto mājsaimniecību Rīgā un tās apkārtnē,” skaidro “Barbora.lv” pārdošanas un mārketinga vadītāja Jekaterina Pukinska.
Pārtikas tirdzniecībai turpinot būt straujāk augošajam e-komercijas segmentam, ar katru gadu pieaugs arī iedzīvotāju vēlme iegādāties pārtikas produktus internetā. Nākamo gadu laikā paredzama arī strauja “Barbora.lv” darbības izaugsme - līdz ar pieprasījumu augs arī “Barbora.lv” komanda, tādējādi nodrošinot arī papildu darba vietas.