Tirgotājs: šogad cilvēki par Ziemassvētku dāvanām gatavi tērēt vairāk

© pixabay

Šogad, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaugusi pirkuma summa Ziemassvētku dāvanām,  informēja interneta veikala "1a.lv" valdes loceklis Ģirts Siliņš.

Pēc viņa teiktā, vidējā pirkuma groza summa ir palielinājusies no aptuveni 85 eiro pērn līdz 97 eiro šogad.

Siliņš atklāja, ka, pēc "1a.lv" pārdošanas rezultātiem, šī gada novembra beigās un decembra sākumā būtiski pieaudzis pieprasījums pēc vairākām tehnoloģijām. Piemēram, momentfoto kameru pieprasījums pieaudzis par 98%, elektroskūteru - par 90%, radio vadāmu rotaļlietu - par 80%, audio austiņām - par 50%, salīdzinot ar šo pašu laiku pērn.

"1a.lv" valdes loceklis atzīmēja, ka, salīdzinot ar 2018.gada "Top 10" dāvanām, šogad "1a.lv" pirktāko preču sarakstā līderos ir izvirzījušās viedās tehnoloģijas. Pērn populārākā dāvana bija dažādi datorpiederumi, bet šogad tie nav pirktāko preču sarakstā. Savukārt skaistumkopšanas un ķermeņa kopšanas ierīces, kā arī matu kopšanas līdzekļus, kas pērn attiecīgi ierindojās otrajā un trešajā vietā, ir nomainījuši mobilie telefoni un viedpulksteņi.

Tāpat iecienītāko dāvanu sarakstu papildina smaržas, skaistumkopšanas un ķermeņa kopšanas ierīces, portatīvie datori, "Lego" konstruktori, galda spēles, televizori, interaktīvās rotaļlietas un mazā virtuves sadzīves tehnika.

LETA jau ziņoja, ka "1a.lv" pārvaldītājs "Mobilukss" pagājušajā gadā strādāja ar 52,992 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 27,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi pieauga piecas reizes un sasniedza 1,693 miljonus eiro.

Kompānija "Mobilukss" reģistrēta 2002.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 110 000 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir SIA "1A grupa", kura patiesie labuma guvēji ir Lietuvas pilsoņi Artūrs un Augustins Rakauski.

Ekonomika

Valdība šobrīd strādā pie jauna regulējuma, lai noteiktu atbildību par aizliegtu vienošanos veikšanu iepirkumos, aģentūrai LETA pavēstīja Ministru prezidentes padomniece stratēģiskās komunikācijas jautājumos Elīna Lidere.