Komentāri / Ierēdniecība nosargā sevi "Rail Baltica" projektā
 

8 komentāri

PPirktspēja
Kā valdības koalīcija un opozīcija. Kā tiek pie varas, tā rīkojas VIENĀDI. Lai saglabātu darbavietas un "otkatus" sev.
5.decembris 2019, 17:16 Atbildēt
SSlēgtā auce
Šim projektam nav lemts piepildīties. Un arī nav vajadzības no tā reil baltica ieviešanas. Tikai otkatos ir šis projekts. Auces staciju slēdza un desmitiem citu. Dzelzsceļš Latvijā nav izdevīgs
5.decembris 2019, 17:20 Atbildēt
VVispār tā nav
Īsos maršrutos dzelzsceļu nevajag ,jo mašīnas sodien nav tikai bērndārzniekiem ,kuriem vecaki ir aklie.
Bet atrvilcienu uz Eiropu vajag !
Pusotra stunda un Tallina vai Viļņa ,superigi !
5.decembris 2019, 17:40 Atbildēt
JJumu
_v!-Ko tu darīsi Viļņā un Tallinā?
5.decembris 2019, 19:54 Atbildēt
ssobibors
Uz to vien velk, ka tas RailBaltic projekts izgāzīsies tieši nespējā sadalīt iespējamos otkatus. Tā Olita tikai aizmālēja jau ne tā visai skaidro Jēkabielas Ēzeļnīcas nekompetento kleptoēzeļu skatienu, bet otkatu problēma taču paliek un tās nerealizēšana novedīs tikai pie projekta izgāšanas. Kā teikt, tā Olita pagaidām uzvarēja kauju, bet zaudēs karu.
5.decembris 2019, 17:59 Atbildēt
ooskars
vel kadus gadinus si banda sanems baigo cunguru , un pec tam vares aizklapet so boditi ...
5.decembris 2019, 18:06 Atbildēt
AAivars
Joprojām jākonstatē , ka Baltijas ierēdniecība savas personīgās " draugu " intereses ceļ augstāk par valstu interesēm ! Kur ir Dombrovskis vai Zīle ar dzelzs pātadziņu no EP lai ievestu kārtību?
5.decembris 2019, 18:12 Atbildēt
pplūsma
Šīs valdības prioritāte sasniegta- ierēdņu piemaksas un dubultalgas nāks no projekta un ne no ministriju kases. Kas var būt labāks? Unkāda kuram daļa te par kaut kādu projektu. Tie nāk un iet, bet naudai ir pareizi jāplūst
5.decembris 2019, 19:01 Atbildēt