Pasūtot jaunu vai atjaunojot jebkuru bankas Citadele norēķinu karti, tagad vairs nav nepieciešams gaidīt divas līdz četras dienas - filiālē uz vietas to var saņemt dažu minūšu laikā.
Andris Lazdiņš, bankas Citadele maksājumu karšu daļas vadītājs: "Ja klients vēlas saņemt jaunu karti, tad Citadele banka var nodrošināt kartes un PIN koda izsniegšanu klientam pāris minūšu laikā. Jauna pasūtījuma gadījumā klients saņem arī PIN kodu, un karte uzreiz jau ir izmantojama. Dzīvē gadās, ka savas norēķinu kartes mēdzam aizmirst bankomātos, nozaudēt vai karti vienkārši nozog. Arī ievērojot un izpildot visas drošības instrukcijas, līdz šim klientiem atsevišķos gadījumos tomēr bija iemesls krist panikā. Piemēram, rīt lidmašīna, bet atjaunot kredītkarti ātrāk par trim četrām dienām nav iespējams! Citadeles klientiem šāda veida problēma vairs nepastāv. Procedūra tā pati - jānāk uz filiāli, darbinieks pārbaudīs datus un karti aizvietos pāris minūšu laikā. Turklāt mūsu klientiem nekāda papildu maksa par šo ekskluzīvo pakalpojumu nav - kā jaunas, tā arī aizvietotas kartes izsniegšana ir bez maksas."
Pagaidām šis pakalpojums pieejams divās Rīgas filiālēs (centrālajā, Republikas laukumā 2A, un klientu apkalpošanas centrā "Spice Home", Jaunmoku ielā 13), kā arī divās bankas filiālēs ārpus galvaspilsētas: Daugavpilī un Liepājā. "Plānojam, ka drīzumā šis pakalpojums būs pieejams arī mūsu bankas klientiem filiālē Viļņā," turpina Andris Lazdiņš. "Tālāk skatīsimies, vērtēsim, kāds būs pieprasījums. Testa režīmā pakalpojumu sākām piedāvāt jau aizvadītajā vasarā. Klienti bija pārsteigti un ļoti priecīgi, ka karti varēja tūlīt arī saņemt un sākt izmantot! Šobrīd šādā veidā esam izsnieguši jau vairāk nekā 6000 bankas kartes, un visi ir apmierināti."
Citadele informē, ka darbojas un paliek spēkā arī līdzšinējās iespējas bankas kartes pasūtīt ikvienā filiālē klātienē vai izmantot attālināto pieteikšanos - internetā vai mobilajā lietotnē, pēc tam karti saņemot ar pasta sūtījumu, kas arī ir bezmaksas pakalpojums. Arvien lielāku popularitāti gūstot pieteikšanās tieši caur mobilo lietotni, jo, izmantojot šo pieteikšanās rīku, klienta identifikācija notiek attālināti un viņam bankas filiālē ierasties personīgi nav nepieciešams.