"Baltijas Zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā par mīlētāko Baltijas, tostarp arī Latvijas, zīmolu atzīta AS "Swedbank", informēja "Baltijas Zīmolu topa" organizētāji.
Latvijā par otro un trešo mīlētāko zīmolu tika atzīti tīmekļa vietnes zīmols "Inbox" un mazumtirgotāja "Maxima Latvija" zīmols "Maxima".
Savukārt "Baltijas Zaļāko zīmolu topā", kas tiek veidots kopā ar atkritumu apsaimniekotāju "Latvijas Zaļo punktu", par līderi Baltijas valstīs kļuva degvielas tirgotāja "Neste Latvija" zīmols "Neste", bet Latvijā - "Latvijas valsts meži". Latvijā otro un trešo vietu ieguva - dzērienu ražotāja "Cido grupas" minerālūdens zīmols "Mangaļi" un "Neste".
"Baltijas Startup zīmolu tops" tika noskaidrots kopā ar informācijas tehnoloģijas (IT) uzņēmumu "Accenture Latvia" un Baltijas mēroga žūriju. Drukāšanas platforma "Printify" kļuva par spēcīgāko jaunuzņēmumu zīmolu gan Baltijā, gan Latvijā. Savukārt par otro un trešo Latvijas jaunuzņēmumu zīmolu žūrija atzina ģitāras efektu un sintezatoru izstrādātāju "Gamechanger Audio" un virtuālo tūru tehnoloģiju ražotāju "Giraffe360".
Baltijas mērogā par unikālāko zīmolu kļuva automašīnas zīmols "Porsche", savukārt Latvijā - alkoholisko dzērienu ražotāja "Latvijas Balzams" zīmols "Rīgas Melnais Balzams". Savukārt par mīlētāko pilsētu Baltijā kļuva Tallina, bet Latvijā - mīlētākās pilsētas titulu dala Sigulda un Rīga. Specbalvu kā visstraujāk augošais zīmols Baltijā saņēma degvielas tirgotāja "Circle K Latvia" zīmols "Circle K".
Mediju jomā par ietekmīgāko zīmolu gan Baltijā, gan Latvijā tika atzīts televīzijas kanāls TV3. Savukārt kopā ar "Httpool" tika noskaidrots arī ietekmīgākais "LinkedIn" zīmols - Baltijā tas ir mobilo sakaru operators "Tele2", bet Latvijā - IT uzņēmums "Atea".
Par atpazīstamāko Baltijas "Instagram" influenceri izvēlēta "@akvuzeee" no Lietuvas. Savukārt Latvijas "Instagram" influenceru "Top 5" veido - "@niklavs", "@movieevelina", "@kporzee", "@lauriszalans", "@betabeidz". Baltijas atpazīstamāko "Instagram" influenceru topu noteica Igaunijas influenceru mārketinga platforma "Modash.io".
Svinot 15 gadus kopš "Mīlētāko zīmolu topa" pirmsākumiem, šogad pirmo reizi tops tiek veidots visas Baltijas mērogā.