No "PNB Bankas" klientiem apmēram 40% ir seniori

© Pixabay

No "PNB bankas", kuras darbība ceturtdien apturēta, klientiem apmēram 40% ir seniori, pavēstīja Finanšu un kapitāla tirgus komisijā (FKTK) atsaucoties uz datiem 2018.gada beigās.

Komisijā informēja, ka "PNB bankai" ir universāla banka, kurai 2018.gada beigās bija 99 600 klientu, no kuriem 91 400 bija iekšzemes klientu (38% ar nulles konta atlikumu), un būtiska klientu daļa bija seniori - aptuveni 40 000.

Pēc bankas sniegtās informācijas, 2019.gada marta beigās "PNB bankas" kopējais noguldījumu apmērs bija 472 miljoni eiro.

2018.gada 31.decembrī "PNB bankas" grupa nodarbināja 891 darbinieku, tostarp bankā strādāja 538 darbinieki.

Pēc aktīvu apmēra "PNB banka" pagājušā gada beigās bija sestā lielākā banka Latvijā. Bankas grupas bilances kopējais aktīvu apmērs 2018,gada 31.decembrī veidoja 542 miljonus eiro.

Banka piedāvāja pakalpojumus privātpersonām, uzņēmumiem, pašvaldībām, starptautiskajiem klientiem - privātpersonām un uzņēmumiem, VIP kategorijas klientiem.

Klientiem banka piedāvāja tādus produktus kā norēķinu konti, internetbanka, kredītkartes, debetkartes, pakalpojumu komplekti, pensiju otrā līmeņa kapitāla pārvaldība, valūtas maiņa, skaidras naudas darījumi, naudas pārskaitījumi (iekšzemes, starptautiskie), īstermiņa kredītprodukti, tirdzniecības finansēšanas risinājumi, garantiju pakalpojumi, brokeru pakalpojumi, maržinālā tirdzniecība, seifu pakalpojumi.

Ekonomika

Saistībā ar e-adreses problēmām ir apzinātas amatpersonas, kuras nav atbildīgi pildījušas savus darba pienākumus, un tām līdz pirmdienai, 16.decembrim, ir jāiesniedz rakstiski paskaidrojumi, žurnālistus piektdien informēja Valsts digitālās attīstības aģentūras (VDAA) direktors Jorens Liops.

Svarīgākais