"Lattelecom" drīz nomainīs "Tet"

© Oksana DŽADANA, F64 Photo Agency

Telekomunikācijas uzņēmums Lattelecom ar savu jauno nosaukumu Tet sāks darboties 1. aprīlī, mēneša laikā atbilstoši jaunajam nosaukumam pārveidojot savu interneta vietni un visus savus veikalus. Lai pieradinātu klientus pie jaunā nosaukuma, visticamāk, līdz gada beigām līdzās pastāvēs abi uzņēmuma nosaukumi.

Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis uzsver, ka, pārejot no uz Tet, uzņēmums paņems labāko, ko ir radījis Lattelecom, un šim veikumam pieliks iespējas, ko sniedz modernās tehnoloģijas. «Paldies Lattelecom, ar ko kopā esam izauguši līdz šī brīža sasniegumiem. Tieši Lattelecom ir devis daudz iemeslu lepoties Latvijas un pasaules mērogā - mums ir viens no ātrākajiem optiskajiem internetiem Eiropā, modernākā televīzija un Baltijā drošākais datu centrs. Mūsu Anete ir pirmsākums latviešu valodā runājošiem klientu atbalsta čatbotiem. Tet paņems labāko no Lattelecom un radīs jaunus tehnoloģiskus risinājumus cilvēku ikdienas vajadzībām. Pārejas uz Tet pamatā ir biznesa stratēģija turpmākiem trim gadiem un vērienīga digitālā transformācija, kur strādāsim pie ārējo un iekšējo procesu pilnveides, kā arī iesaistīsim klientus, lai piedāvātu arvien ātrākus un ērtākus pakalpojumus,» sacīja J. Gulbis.

Lattelecom komercdirektors Gusts Muzikants uzsvēra, ka nosaukuma un zīmola maiņa neietekmēs pakalpojumu nodrošināšanu. Klientiem līgumi nebūs jāpārslēdz, viņi turpinās saņems pakalpojumus. Vienīgā atšķirība rēķinu apmaksā - Lattelecom vietā būs jānorāda SIA Tet.

Arī internetā pašreizējais Lattelecom, sākot ar aprīļa beigām, būs jāmeklē kā tet.lv, savukārt Manslattecom.lv būs Manstet.lv. G. Muzikants gan atklāja, ka pat gadījumos, kad klienti pieraduma dēļ interneta pārlūkprogrammā ierakstīs Lattelecom, viņi automātiski tiks pāradresēti uz Tet. Aprīļa izskaņā pieejamā Tet mājaslapa būs jaunā veidolā, klientiem ērtāka un pārskatāmāka. Tās izstrādē un testēšanā jau šobrīd iesaistījušies vairāk nekā 1100 cilvēku, kuru lietotāju pieredze ņemta vērā mājaslapas izstrādē. Ņemot vērā, ka lielākā daļa mājaslapas apmeklētāju to lieto mobilajās ierīcēs, jaunā mājaslapa veidota, vispirms domājot par tās lietojamību mobilajos ekrānos.

Tāpat arī klientiem nav jāsatraucas, ja rēķina apmaksā paraduma pēc tiks ierakstīts Lattelecom. Nauda nekur nepazudīs, solīja G. Muzikants.

Jau no 2. aprīļa bezmaksas internets būs zināms ar nosaukumiem Tet-free, Tet-skola un Tet_plus. Bezmaksas Wi-Fi punkti šobrīd pieejami gandrīz 4600 vietās Latvijā, no tām vairāk nekā 900 izglītības iestādēs visā Latvijā. Pēc 2. aprīļa, tos lietojot pirmo reizi, būs nepieciešams savā ierīcē nomainīt tīklu un Tet_plus (līdzšinējā Lattelecom_plus) lietotājiem - vienreizēji ievadīt paroli.

Lattelecom nosaukuma maiņa daļēji bija vajadzīga arī uzņēmuma pieaugošā eksporta dēļ. Šobrīd Lattelecom eksportē aptuveni 10% no sava apgrozījuma, bet nākotnē eksporta īpatsvars varētu būtiski pieaugt. Jau šobrīd, piemēram, 70% no uzņēmuma datu centra biznesa veido eksports, un Ukrainā Lattelecom ir starp trim lielākajiem mākoņpakalpojumu nodrošinātājiem. Veiksmīgā eksporta pieredze Baltijas valstīs, Ziemeļeiropā un Austrumeiropā ļaus Tet pilnvērtīgi attīstīt eksporta potenciālu.

Tas, cik Lattelecom būs izmaksājusi uzņēmuma nosaukuma un zīmola maiņa un citi jauninājumi, būs zināms gada beigās, kad tiks apkopta informācija par investīcijām.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais