Latvijas lasītāji izdevumus abonē arvien cītīgāk

© f64

Ar Latvijas Pasta starpniecību 2018. gadam šobrīd ir noformēti 412 684 abonementi, un tas ir par gandrīz 14 000 abonementu vairāk nekā gadu iepriekš. Lielākais īpatsvars kopējā abonementu skaitā ir 10-12 mēnešu abonementiem. No kopējā abonementu skaita lielāko daļu veido žurnāli.

Visvairāk abonēti preses izdevumi 10-12 mēnešu periodam, veidojot vairāk nekā 65% no kopējā noformēto abonementu skaita. Attiecībā pret abonēšanas kampaņas rezultātiem gadu iepriekš ilgākam termiņam izvēlēto abonementu skaits ir audzis par 6,7%.

No kopējā abonēto preses izdevumu apjoma 62,8% veido žurnāli.

Vērtējot jaunākās abonēšanas kampaņas rezultātus, Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns uzsver: “Abonēšanas kampaņas rezultāti ļauj secināt, ka drukāto izdevumu lasīšana, par spīti interneta attīstībai, ir svarīga Latvijas sabiedrības paradumu sastāvdaļa. Fakts, ka palielinās abonēšana internetā, liecina arī par gados jaunas un sociāli aktīvas auditorijas interesi par drukātās preses lasīšanu. Pozitīva tendence ir arī abonementu noformēšana ilgākam laika periodam, jo savā veidā liecina par abonentu finansiālās stabilitātes nostiprināšanos.”

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais