Pēc vairāk nekā 3 gadu darba nākamajā nedēļas nogalē, no 10. līdz 12. februārim,SEB banka veiks pāreju uz jauno IT un klientu apkalpošanas sistēmu.
Pārejas laikā būs vairāki ierobežojumi bankas pakalpojumu pieejamībā:
SEB bankas vadītāja Ieva Tetere norāda: "Divas nedēļas pirms sistēmas nomaiņas vēlamies vērst mūsu klientu un partneru uzmanību uz to, ka vairākiem pakalpojumiem no 10. līdz 12. februārim būs pieejamības ierobežojumi, lai 13. februārī mēs varētu nodrošināt jauno internetbanku, kā arī sāktu darbu jaunajā IT un klientu apkalpošanas sistēmā. SEB bankas internetbankai mēnesī pieslēdzas vairāk nekā 2,4 miljonus reižu. SEB internetbankas aktīvo klientu skaits, kas pieslēdzas vidēji reizi mēnesī, pārsniedz 300 000, līdz ar to aicinām klientus laikus veikt nepieciešamos norēķinus, neatliekot tos uz nākošās nedēļas nogali."
SEB banka atgādina, ka internetbanka tiek izmantota ne tikai kā vietne maksājumu veikšanai, bet arī kā autorizācijas līdzeklis tādās vietnēs kā www.latvija.lv dažādu valsts pakalpojumu izmantošanai. Tāpat internetbanka kā autorizācijas un maksāšanas līdzeklis tiek izmantota virknē interneta veikalu, tāpēc aicinām visus klientus laicīgi plānot maksājumu vai pirkumu veikšanu, izmantojot internetbanku.