UZMANĪBU: Informācija, kas noteikti jāizlasa visiem "SEB bankas" klientiem

© F64

Pēc vairāk nekā 3 gadu darba nākamajā nedēļas nogalē, no 10. līdz 12. februārim,SEB banka veiks pāreju uz jauno IT un klientu apkalpošanas sistēmu.

Pārejas laikā būs vairāki ierobežojumi bankas pakalpojumu pieejamībā:

  • No 10. februāra plkst. 16:00 līdz 13. februāra plkst. 6:00 nebūs pieejama internetbanka un citi elektroniskie pakalpojumi. Tas nozīmē, ka šajā laikā nebūs iespēja veikt maksājumus internetbankā, kā arī veikt autorizāciju ar internetbanku interneta veikalos vai pakalpojumu sniegšanas vietnēs.
  • Svētdien, 12. februārī, no plkst. 22:00 līdz plkst. 23:00 nebūs pieejami SEB bankas bankomāti, kā arī norēķini ar SEB bankas maksājumu kartēm.
  • SEB bankas filiāles tirdzniecības centros un informatīvais tālrunis 26668777 nodrošinās aktuālo informāciju par sistēmas nomaiņas procesu, tačucitu pakalpojumu sniegšana, kas saistīta ar sistēmas nomaiņu, būs ierobežota.

SEB bankas vadītāja Ieva Tetere norāda: "Divas nedēļas pirms sistēmas nomaiņas vēlamies vērst mūsu klientu un partneru uzmanību uz to, ka vairākiem pakalpojumiem no 10. līdz 12. februārim būs pieejamības ierobežojumi, lai 13. februārī mēs varētu nodrošināt jauno internetbanku, kā arī sāktu darbu jaunajā IT un klientu apkalpošanas sistēmā. SEB bankas internetbankai mēnesī pieslēdzas vairāk nekā 2,4 miljonus reižu. SEB internetbankas aktīvo klientu skaits, kas pieslēdzas vidēji reizi mēnesī, pārsniedz 300 000, līdz ar to aicinām klientus laikus veikt nepieciešamos norēķinus, neatliekot tos uz nākošās nedēļas nogali."

SEB banka atgādina, ka internetbanka tiek izmantota ne tikai kā vietne maksājumu veikšanai, bet arī kā autorizācijas līdzeklis tādās vietnēs kā www.latvija.lv dažādu valsts pakalpojumu izmantošanai. Tāpat internetbanka kā autorizācijas un maksāšanas līdzeklis tiek izmantota virknē interneta veikalu, tāpēc aicinām visus klientus laicīgi plānot maksājumu vai pirkumu veikšanu, izmantojot internetbanku.

Svarīgākais