Klienti diskutē par "Dzintara" nedienām; patriotisms vai nemākulīgs mārketings?

© f64

Šonedēļ tapis zināms, ka pašmāju milzim, vienam no senākajiem uzņēmumiem "Dzintars" draud bankrots un ir uzsākts tiesiskās aizsardzības process. Sabiedrība uz šo notikumu reaģējusi neviennozīmīgi.

Viena sabiedrības daļa mēģina mudināt klientus biežāk iegriezties "Dzintara" veikalos un iegādāties pašmāju kosmētiku. Aicinājumu doties uz "Dzintara" veikaliem izplatījusi gan grāmatu izdevēja Vija Kilbloka, gan arī finanšu grūtībās nonākušā uzņēmuma bijušie darbinbieki.

Taču ir arī tāda patērētāju daļa, kas skatās uz šo problēmu no cita rakursa.

Nepārprotiet,es labprāt atbalstītu Dzintaru. Bet kam, nu KAM, lai es dāvinu odekolonu "Frīstails" vai "Stylish Man"? Opim jau ir "Stratēģis",

tā sociālajos tīklos pauž Nadīna un viņas viedoklim ir daudz atbalstītāju.

"Tur viņi reāli ir iesprūduši 1989.gadā, kaut kāda tāda Madara jau sen laikam Dzintaru pārsitusi."

"Uzņēmumam nav pieredzes ar packaging dizainu. In-house maketētājs/a(!) veidojot dizainu(!). Te arī te rezultāts."

"Žēl, ka labam, dabīgam produktam katastrofāli trūkst labs prod. dizains & mārketings & komunikācija."

"Uzlīmēt uz Dzintara produkta franču etiķeti un bļausi, ka supppppeeeeerrrrr! Speciāliste......"

Ekonomika

Ikviens, kurš ikdienā brauc ar auto, būs pievērsis uzmanību tam, cik liels daudzums kravas automašīnu pārvietojas pa koplietošanas ceļiem. Īpaši, ja dodaties Eiropas virzienā – ceļš no Kauņas Lietuvā līdz Polijai un tālāk uz Rietumeiropu ir kā pudeles kakls, kur visi kravinieki saspiežas šaurajā “Suvalku koridorā”, kas ir vienīgais sauszemes ceļš no Baltijas valstīm uz Rietumeiropu, neiebraucot trešajās valstīs. Tā ir arī laba vieta, lai subjektīvi novērtētu, cik attīstīta ir loģistikas nozare katrā no Baltijas valstīm.

Svarīgākais