Šonedēļ tapis zināms, ka pašmāju milzim, vienam no senākajiem uzņēmumiem "Dzintars" draud bankrots un ir uzsākts tiesiskās aizsardzības process. Sabiedrība uz šo notikumu reaģējusi neviennozīmīgi.
Viena sabiedrības daļa mēģina mudināt klientus biežāk iegriezties "Dzintara" veikalos un iegādāties pašmāju kosmētiku. Aicinājumu doties uz "Dzintara" veikaliem izplatījusi gan grāmatu izdevēja Vija Kilbloka, gan arī finanšu grūtībās nonākušā uzņēmuma bijušie darbinbieki.
Taču ir arī tāda patērētāju daļa, kas skatās uz šo problēmu no cita rakursa.
Nepārprotiet,es labprāt atbalstītu Dzintaru. Bet kam, nu KAM, lai es dāvinu odekolonu "Frīstails" vai "Stylish Man"? Opim jau ir "Stratēģis",
tā sociālajos tīklos pauž Nadīna un viņas viedoklim ir daudz atbalstītāju.
"Tur viņi reāli ir iesprūduši 1989.gadā, kaut kāda tāda Madara jau sen laikam Dzintaru pārsitusi."
@NadinaElekse Tur pat neiet runa par angļu valodu vai mārketinga zināšanām, bet vienkārši veselo saprātu.
— Guncha (@guncha) October 19, 2016
"Uzņēmumam nav pieredzes ar packaging dizainu. In-house maketētājs/a(!) veidojot dizainu(!). Te arī te rezultāts."
"Žēl, ka labam, dabīgam produktam katastrofāli trūkst labs prod. dizains & mārketings & komunikācija."
"Uzlīmēt uz Dzintara produkta franču etiķeti un bļausi, ka supppppeeeeerrrrr! Speciāliste......"
10 gadu laikā #Dzintars noslīdējis @zimolutops par gandrīz 100 vietām, no 43% uz 7% mīletāju. https://t.co/6ji3SVuMwD pic.twitter.com/sTmvkbWQeh
— Andris Rubīns (@Rubins) October 20, 2016
Domāju, ka #Dzintars varētu gāzt kalnus arī nākotnē, ja tas pievērstos arī mārketingam, dizainam un apjomīgākām investīcijām attīstībā.
— Andris Rubīns (@Rubins) October 20, 2016