Telekomunikāciju operators "Bite" vērsies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) un Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (SPRK), pārmetot "Tele2" negodīgu un konkurentu nomelnojošu komercpraksi, aģentūru LETA informēja "Bites" valdes priekšsēdētājs Freds Renčaks.
PTAC un SPRK adresētajos iesniegumos teikts, ka saskaņā ar "Bite Latvija" rīcībā esošo informāciju "Tele2" pārstāvji zvana "Bite" klientiem un maldina tos, izplatot patiesībai neatbilstošu informāciju par "Bites" finansiālo stāvokli, bankrotēšanu un aiziešanu no Latvijas tirgus, sākot no nākamā gada.
"Pēdējā laikā "Bite Latvija" zvanu centrā tiek saņemts aizvien vairāk zvanu no klientiem, kuri sūdzas par to, ka tie saņem informāciju no "Tele2" par to, ka "Bite Latvija" nonākusi sliktā finansiālajā situācijā, strādājot ar lieliem zaudējumiem, un tuvākajā laikā pametīs Latvijas mobilo sakaru tirgu," teikts iesniegumā. "Daži klienti zvana un pieprasa pierādījumus tam, ka "Bite" nebankrotēs."
Iesniegumam pievienoti vairāku sarunu starp "Tele2" telemārketinga darbiniekiem un "Bites" klientiem ieraksti.
"Ņemot vērā, ka sūdzības nāk no vairākiem klientiem, "Bite" uzskata, ka tā nav tikai viena "Tele2" mārketinga darbinieka kļūda, bet informācija tiek izplatīta masveidā saskaņā ar vadlīnijām attiecībā uz sarunu saturu," norādīts iesniegumā.
Ņemot šo visu vērā, "Bite Latvija" iesniegumā lūdz PTAC un SPRK savas kompetences ietvaros izvērtēt iesniegtos faktus un uzlikt par pienākumu "Tele2" nekavējoties izbeigt negodīgu un konkurentu nomelnojošu komercpraksi.
Iepriekš ziņots, ka šī gada pirmajos deviņos mēnešos, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn, audzis "Bite" apgrozījums un bruto peļņa, kamēr "Tele2" apgrozījums un bruto peļņa palikusi nemainīga.