Uzņēmuma "Latvijas Dzelzceļš" viceprezidents Ēriks Šmuksts šovakar dodas uz Maskavu un plānots tuvākajās dienās saņemt detalizētāku informāciju par sliežu remontdarbiem Latvijas virzienā, informēja uzņēmumā.
Tāpat uzņēmumā skaidro, ka, ja kravu plūsma netiks būtiski ierobežota, zaudējumi varētu būt pāris miljonu tonnu, kas pie LDz kopējā apgrozījuma nebūtu milzīga ietekme.
Gadā šāds potenciāls samazinājums no kopējā pārvesto tonnu apjoma veidotu no 3% līdz 4%. Patlaban mēnesī tiekot pārvadāti ap četriem miljoniem tonnu.
Jau rakstīts, ka 6.augustā izskanēja ziņa, ka Krievija veiks Latvijas virzienā esošo sliežu remontu un divu mēnešu periodā būs ļoti ierobežota vilcienu plūsma.
Satiksmes ministrijas rīcībā ir neoficiāla informācija, ka Krievija varētu apturēt ogļu kravu tranzītu caur Rīgas ostu, taču oficiāls apstiprinājums tam pagaidām nav saņemts.
7.augustā no uzņēmuma "Krievijas dzelzceļš" (RŽD) vadības LDz saņēma apstiprinājumu, ka sliežu ceļa remontdarbi Latvijas virzienā notiks, taču kravu kustības ierobežojumi "nebūs milzīgi".