KLIENTE ŠOKĀ: Saiņojot pārtiku, Maximā darbiniece urbina degunu

© www.maxima.lv

Kāda lielveikala "Maxima" kliente Biķernieku ielas veikalā novērojusi visnotaļ nepatīkamu ainu – "Maxima” darbiniece, iepakojot sierus, pārkāpusi higiēnas normas, turklāt uz meitenes aizrādījumu neesot reaģējusi.

Incidents noticis svētdien, pusdienas laikā, jaunuzceltajā lielveikalā "Maxima”, kas atrodas Biķernieku ielā 143.  Kāda jauna dāma ievērojusi, ka „Maxima” pārdevēja, pakojot sierus, urbina degunu, turklāt no deguna ārā iznākušos puņķus kundze esot slaucījusi priekšautā. Meitene esot darbiniecei norādījusi, ka šāda rīcība neesot pareiza, tomēr darbiniece atbildējusi:  "Mans taču ir cimdi,” ignorējot faktu, ka cimdu virsma saskaras ar iepakojamā siera virsmu.

Meitene visu šo informāciju publicējusi sociālajā tīklā twitter un saņēmusi SIA „Maxima Latvija” pārstāvju atbildi – tie apsolījuši darīt visu iespējamo, lai šāda situācija vairs neatkārtots.

Lai noskaidrotu, vai šādi gadījumi „Maxima” lielveikalos atgadās bieži un kā tos plānots apkarot, sazinājāmies arī ar  „Maxima Latvija” pārstāvi Jāni Beseri, kurš atzina - par šo gadījumu esot informēts.

„Šāda rīcība ir nepieņemama un tiks pārrunāta ar darbinieku, kā arī ar visu kolektīvu. Higiēnas pamatnormas ir jāievēro visiem, kuri strādā pārtikas nozarē un atrodas saskarsmē ar pārtiku un tieši to mēs arī sagaidām no saviem darbiniekiem,” uzsver J. Beseris un norāda – ja nu gadījumā darbinieks ir slims, tad darbā ierasties nedrīkst.

Jautāts, vai klienti par lielveikala "Maxima” darbību sūdzas bieži, J. Beseris atklāj, ka viņš un darba kolēģi cītīgi cenšas novērst jebkādus pārpratumus, kuri sagādātu klientiem neērtības. „Mēs ik dienu sekojam līdzi sociālajiem tīkliem, kā arī aktīvi cenšamies atbildēt uz klientu sūdzībām un jautājumiem. Tā kā vidēji apkalpojam ap 300 000 cilvēku dienā, daži pārpratumi un neskaidrības likumsakarīgi rodas, tomēr vēlētos aicināt visus klientus, kuriem radušās kādas problēmas, ar sūdzībām griezties "Maxima Latvija" administrācijā, lai varam tās novērst,” uzsver J. Beseris.

Sintija @Sintija_Si  22h22 hours ago

Pretīgi redzēt kā @maximaveikals pārdevēja iepakojot sierus urbina sev degunu un puņķus noslauka gar priekšautu!

MAXIMA Latvija ‏@maximaveikals  16h16 hours ago

@Sintija_Si Labvakar! Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Lūdzu, sakiet, kurā veikalā saskārāties ar šo situāciju?

Sintija ‏@Sintija_Si  16h16 hours ago

@maximaveikals Biķernieku ielā 143, pēc pulksten 12.00 Atļāvos pārdevējai aizrādīt, saņēmu atbildi krievu valodā: "Man taču bija cimdi"!

MAXIMA Latvija ‏@maximaveikals  3h3 hours ago

@Sintija_Si Vēlreiz atvainojamies par nepatīkamo pieredzi! Pārrunāsim situāciju ar darbinieku un rūpēsimies, lai tas vairāk neatkārtotos.

Ekonomika

Saistībā ar e-adreses problēmām ir apzinātas amatpersonas, kuras nav atbildīgi pildījušas savus darba pienākumus, un tām līdz pirmdienai, 16.decembrim, ir jāiesniedz rakstiski paskaidrojumi, žurnālistus piektdien informēja Valsts digitālās attīstības aģentūras (VDAA) direktors Jorens Liops.

Svarīgākais