Noskaidroti labākie 2015.gada izcila servisa sniedzēji Latvijā

© nozare.lv

Šogad jau 11. reizi norisinājās kampaņa "Uzslavē labu servisu", kuras ietvaros tika noskaidroti labākie izcila servisa sniedzēji dažādās nozarēs. Šogad apbalvojumi par izcilu servisu tika pasniegti 17 kategorijās. Kampaņā piedalījās uzņēmumi gan no privātā, gan no publiskā sektora, kuri cīnījās par izcila servisa sniedzēja titulu tādās kategorijās kā bizness patērētājam, bizness biznesam, valsts un pašvaldības iestādes, kā arī e-serviss.

Šogad kampaņas ietvaros ikvienam bija iespēja kādā no 665 klientu apkalpošanas vietām iesniegt savu uzslavu par izcilu servisu. Kampaņas gaitā tika iesniegtas vairāk kā 50 000 uzslavas gan klientu apkalpošanas vietās, gan interneta vidē www.labsserviss.lv. Kategoriju vērtējumus veidoja ne tikai iesniegtās uzslavas, bet arī kvalitatīvais pētījums no kampaņas organizatoru puses. Par kvalitatīvo pētījumu kategorijās bizness patērētājam un valsts un pašvaldības iestādes rūpējās ''slepenais pircējs'', bet kategoriju bizness biznesam un e-serviss dalībniekus novērtēja žūrija, kuras sastāvā bija Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) un recommy.com pārstāvji.

Uzņēmumi, kas ieguvuši izcila servisa sniedzēja titulu kategorijā bizness patērētājam ''Uzslavē labu servisu 2015'' ir AS ''DNB banka'' - DNB (Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Finanšu nozare"), SE "BTA Insurance Company" - BTA (Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Apdrošināšanas nozare"), SIA ''Baltic Restaurants Latvia'' - Daily (Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Restorāni, bāri un kafejnīcas"), SIA ''Oriflame Latvija''- Oriflame (Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Skaistumkopšana un medicīna"),SIA "Furors''- Klondaika (Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Sporta un atpūtas centri"), Augstskola RISEBA Daugavpils filiāle (Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Izglītības un apmācības iestādes"), SIA ''REHO'' - KOLONNA Hotels Group (Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Tūrisma nozare"), SIA ''Tele2'(Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Telekomunikāciju pakalpojumi"), SIA ''Latakko''- Pirelli Key Point (Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Auto apkope un remonts"), SIA ''DPD Latvija'' - DPD (Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Pasta un kurjerpakalpojumi"), SIA ''MK Trade''- RD Electronics (Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Elektropreču tirdzniecība"), SIA ''Optimera'' - Būvniecības ABC (Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Būvei un remontam"), SIA "Baltcom TV" - Baltcom (Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Telekomunikācijas un televīzija"), SIA ''Narvesen Baltija''- Narvesen (Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Mazumtirdzniecības tīkli").

Par uzslavētāko valsts un pašvaldības iestādi šogad kļuva Valsts Ieņēmumu Dienests, kas uzvarēja kategorijā - Uzslavētākais izcila servisa sniedzējs kategorijā "Valsts un pašvaldības iestādes". Bet jau otro gadu pēc kārtas kategorijā e-serviss par izcila servisa līderi kļuva Swedbank internetbanka, kas nemainīgi spēj sniegt saviem klientiem augstas kvalitātes apkalpošanu. Kategorijā bizness biznesam augstāko žūrijas un klientu novērtējumu saņēma SIA "Daiļrade EKSPO" - Ekspo birojs. Papildus kampaņas organizatoru veidotajām nominācijām ikviens uzņēmums sacentās par rekomendētākā uzņēmuma titulu, kurš tika noteikts izmantojot ieteikšanas indeksu. Šogad šajā kategorijā visaugstāko novērtējumu ieguva SIA '' My Fitness'' - My Fitness, AS "Seesam Insurance" - Seesam un SIA ''PIGU Latvia'' -www.220.lv

Šogad kampaņa "Uzslavē labu servisu" aicināja ikvienu uzņēmumu un iedzīvotāju nepalikt vienaldzīgiem un pateikties ne tikai par izcilu klientu apkalpošanu, bet novērtēt uzņēmumu centienus atbalstīt cilvēkus ar invaliditāti un to nodarbinātības iespējas. Kampaņas galvenais mērķis ir veicināt klientu apkalpošanas kvalitātes līmeņa celšanu Latvijā. Izcila servisa sniegšana ir svarīga ne tikai kampaņas "Uzslavē labu servisu" ietvaros, bet arī pēc tās. Labi vārdi vairo labus darbus!

Kampaņas "Uzslavē labu servisu 2015" organizatori SIA "Pegasus Group" īpaši pateicas Invalīdu un viņu draugu apvienībai "Apeirons", Latvijas Darba devēju konfederācijai (LDDK), DPD, recommy.com, RīgaTV24, CV - Online, Latvijas Pašvaldību savienība (LPS) un JCDecaux.

Svarīgākais