"Food Union" atvainojas par brāķēto "Limbažu pienu"

© F64

Piena pārstrādes uzņēmums "Food Union" atvainojas par kļūdu, kuras dēļ dažos veikalos nonācis kvalitātes prasībām neatbilstošs piens, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāve Linda Mežgaile.

Par to, ka uzņēmumā ražotajam pienam konstatētas problēmas, šodien aktīvi ziņoja "Twitter" konta lietotāji, norādot, ka nopirktais "Limbažu piens" izskatoties pēc "nanotehnoloģiju piena", "krāsota ūdens", "homeopātiska piena" un "īsta meistardarba".

Neprecizējot notikušā detaļas, Mežgaile norādīja, ka notikusi kļūda ražošanā, kura šodien ir apzināta un novērsta.

"Visa "Limbažu piena" partija nav skarta. Kļūdainie produkti tiek izņemti no veikalu plauktiem," sacīja uzņēmuma pārstāve.

Tāpat viņa norādīja, ka pircējiem, kuri iegādājušies pienu, kura garša un izskats neatbilst prasībām, nepieciešams atsūtīt ražošanas datumu un laiku, kā arī kontaktinfomāciju, lai būtu iespējams pienu samainīt.

Kā ziņots, "Food Union" sastāvā ietilpstošais "Rīgas piena kombināts" citu produktu starpā ražo arī pienu un kefīru ar zīmolu "Limbažu piens"

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais