Uzņēmējiem, kuri Latvijā plāno sākt darboties pārtikas produktu piegādē uz mājām, jārēķinās, ka šī biznesa joma patlaban vēl ir salīdzinoši jauna un Latvijas iedzīvotājiem mazpazīstama, tā pēc teju divu gadu darbošanās šajā biznesā intervijā aģentūrai LETA stāsta SIA "Pievedums Rīga" valdes loceklis Artūrs Ziediņš.
Viņš skaidro, ka pārtikas iegāde, pasūtot to pa telefonu vai izmantojot iespēju pasūtīt to internetā, nav tik ierasta parādība kā aiziešana uz veikalu vai tirgu.
"Latvijā pārtikas piegāde uz mājām vēl ir jauna niša. Šķiet, ka patlaban šāda veida pakalpojums vēl nav izteikti pazīstams, un kā bizness tas vēl veidojas," atzīst uzņēmējs.
Taču viņš atzīmē, ka šī biznesa spēcīgā puse noteikti ir tā, ka klientiem pārtika tiek vesta uz mājām, kas nozīmē, ka viņiem, piemēram, nav jāiet uz veikalu vai tirgu, kur var būt rindas vai arī kādreiz var nebūt kāda konkrēta produkta.
Kā vēl vienu ieguvumu klientiem uzņēmējs norāda, ka viņiem nav no veikala jānes smagi iepirkumu maisi. "Tāpat mūsu klienti var veikt pasūtījumu, iepērkoties "Pievedums Rīga" internetveikalā, kas atrodas mājaslapā "pievedums.lv"."
Savukārt šīs jomas uzņēmējiem jārēķinās, ka iedzīvotāji Latvijā vēl īsti nav sapratuši šo produktu, proti, pārtikas produktu piegāde uz mājām nav tik pašsaprotama un ierasta parādība kā aiziešana uz tirgu vai veikalu.
Tomēr Ziediņš piebilst, ka uzņēmuma "Pievedums Rīga" potenciāls šajā biznesa nišā ir liels, jo tajā vēl ir, kur augt.
Uzņēmuma piedāvāto produktu klāstā patlaban ir nedaudz vairāk par 80 dažādu produktu - piens un piena produkti, maize, maizes, gaļas un zivju izstrādājumi, kā arī citi produkti.
"Taču lielākais ieguvums klientiem šeit ir vietējo Latvijas zemnieku un zemnieku saimniecībās gatavoto svaigo produktu klāsts. Uzņēmums sadarbojas ar mūsu pašu Latvijas ražotājiem, piemēram, pienu uzņēmums iepērk no zemnieku saimniecības "Zemturi", krējumu no "Rankas piena", biezpienu no "Straupes", bet sviestu no "Krāslavas piena", klāsta Ziediņš.