No šodienas veikalos jāsāk meklēt lētāki piena produkti

© Scanpix/AFP

Saistībā ar Krievijas noteikto piena produktu eksporta embargo piena pārstrādes uzņēmums "Food Union" no šodienas sola samazināt cenas visiem uzņēmuma piena produktiem. Uzņēmums arī cer, ka šādai akcijai solidarizēsies arī lielie veikalu tīkli.

Portāls nra.lv jau vēstīja, ka sākot ar šodienu cenas tikšot samazinātas "Food Union" piena produktu zīmoliem "Valmieras piens", "Rasa", "Lakto", "Limbažu piens" un "Rasēns" - pienam, kefīram, krējumam, sviestam, biezpienam, saldajam krējumam, jogurtam un krēmsieram, kā arī "Lakto" raudzētajiem produktiem robežās no 10% līdz 30% atkarībā no produktu veida.

"Mēs sākam zemnieku atbalsta programmu. Samazinot produkcijas cenas, ceram uz būtisku patēriņa pieaugumu, kas mums ļaus saglabāt un pat palielināt Latvijas zemnieku saražotā piena iepirkuma apjomus. Tas ir mūsu kā vadošā piena pārstrādātāja pienākums, savukārt zemniekiem un nozarei kopumā tas ir izdzīvošanas jautājums," sacīja AS "Rīgas piena kombināts" valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais