Lētākam pienam un biezpienam veikalos jāparādās 21. augustā

© f64

Saistībā ar Krievijas noteikto piena produktu eksporta embargo vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union būtiski samazina cenas visiem uzņēmuma piena produktiem – pienam, kefīram par 20%, sviestam par 30% un visai pārējai produkcijai par 10-15%. Uzņēmums ir nosūtījis lūgumu mazumtirgotājiem proporcionāli atspoguļot šādu samazinājumu produktiem plauktos no 21.augusta.

“Mēs uzsākam vislatvijas zemnieku atbalstu programmu. Samazinot produkcijas cenas veikalu plauktos, ceram uz būtisku patēriņa pieaugumu, kas mums ļaus saglabāt un pat palielināt Latvijas zemnieku saražotā piena iepirkuma apjomus. Tas ir mūsu kā vadošā piena pārstrādātāja pienākums, savukārt zemniekiem un nozarei kopumā tas ir izdzīvošanas jautājums,” skaidro AS Rīgas piena kombināts (Food Union grupa) valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.

Cenu samazinājums attiecas uz visiem Food Union ražotajiem piena produktu zīmoliem un produktu veidiem - “Valmieras piens”, “Rasa”, “Lakto”, “Limbažu piens” un “Rasēns” pienu, kefīru, krējumu, sviestu, biezpienu, saldo krējumu, jogurtiem un krēmsieriem, kā arī “Lakto” raudzētajiem produktiem.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais