Ņemot vērā novembrī saņemtās sūdzības, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir ierosinājis administratīvo lietu pret SIA “BITE Latvija” par “Bite Pamatkomplekts” automātisku pieslēgšanu.
Novembra nogalē daudzi patērētāji sāka celt trauksmi par SIA “BITE Latvija” īstenoto komercpraksi, klientiem automātiski pieslēdzot papildpakalpojumu kopumu, kas nav elektronisko sakaru pakalpojums − “Bite Pamatkomplekts”. PTAC turpina saņemt ievērojamu skaitu iesniegumu un konsultāciju pieprasījumu.
PTAC ir ierosinājis administratīvo lietu pret SIA “BITE Latvija” un aktīvi komunicē ar pakalpojuma sniedzēju, gan pieprasot rakstveida paskaidrojumus un vērtējot tos, gan tiekoties ar SIA “BITE Latvija” pārstāvjiem.
Atgādinām: Elektronisko sakaru likums nosaka, ka pakalpojumu sniedzējs drīkst palielināt ikmēneša maksu par internetu, telefonu vai citiem elektronisko sakaru pakalpojumiem. Tomēr pakalpojumu sniedzējs nedrīkst pieslēgt papildu pakalpojumus, kas nav elektronisko sakaru pakalpojumi bez Jūsu aktīvi izteiktas piekrišanas.