Eiropas Patērētāju informēšanas centrs Latvijā ("ECC Latvia") un Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina patērētājus izvērtēt iespējamos riskus pasākumā "Dinner in the Sky", aģentūru LETA informē PTAC.
Ir saņemtas sūdzības par "Dinner in the Sky", ko šovasar Spīķeru kvartālā, Rīgā, piedāvāja Igaunijā reģistrēts uzņēmums "Skyword Entertainment OU" un/vai "Skyword Holding OU", norāda PTAC.
Komersants nenodrošināja pasākumu visiem, kuri bija iegādājušies biļetes. ECC Latvia no patērētājiem turpina saņemt sūdzības par komersanta atteikšanos veikt naudas atmaksu pēc pasākumu atcelšanas un/vai pārcelšanas.
PTAC norāda, ka pakalpojuma sniedzējs ir Igaunijā reģistrēts komersants. Lai palīdzētu patērētājiem risināt pārrobežu strīdus jautājumus, "ECC Latvia" sadarbojas ar Igaunijas kolēģiem (ECC Estonia). Patlaban tirgus uzraudzības iestādēm nav zināmi iemesli naudas neatmaksāšanai, jo Igaunijas komersants ar tām nesadarbojas un uz pieprasījumiem neatbild, kas būtiski apgrūtina patērētājiem labvēlīga rezultāta panākšanu.
Ņemot vērā, ka šobrīd komersants ir sācis biļešu tirdzniecību uz 2026. gada augustu, PTAC un "ECC Latvia" aicina rūpīgi izvērtēt iespējamos riskus biļešu iegādei uz šo pasākumu, jo pastāv augsts risks, ka pasākuma atcelšanas vai pārcelšanas gadījumā patērētāji var nesaņemt atpakaļ samaksāto naudu.
"ECC Latvia" ir Patērētāju tiesību aizsardzības centra struktūrvienība, kas sniedz bezmaksas informāciju un palīdzību patērētājiem, risinot pārrobežu strīdus ar tirgotājiem no citām Eiropas Savienības valstīm, Norvēģijas, Islandes un Lielbritānijas.