Itālijas konkurences uzraudzības iestāde šonedēļ paziņoja, ka ir sākusi izmeklēšanu pret Apvienotās Karalistes tiešsaistes banku “Revolut” saistībā ar "maldinošiem" ziņojumiem klientiem par tās investīciju pakalpojumiem, vēsta “France 24”.
Konkurences un tirgus pārvalde (ACGM) arī apgalvoja, ka banka izmanto "agresīvas metodes" banku pakalpojumu sniegšanā.
Uzraudzības iestāde paziņojumā norādīja, ka, lai gan “Revolut” reklamēja savu politiku par komisijas maksas neieturēšanu, tā neprecizēja, ka šādiem ieguldījumiem ir papildu izmaksas un ierobežojumi.
Uzraudzības iestāde un Itālijas finanšu policija otrdien veica pārbaudi “Revolut” Itālijas filiālē Milānā, teikts paziņojumā.
“Revolut”, kam Itālijā ir 3,4 miljoni klientu, paziņoja, ka sadarbosies ar izmeklēšanu.
“"Revolut" joprojām ir pilnībā apņēmusies ievērot augstākos atbilstības un klientu aizsardzības standartus Itālijā un visā pasaulē,” teikts paziņojumā.
Banka, kas darbību sāka 2015. gadā un darbojas ES saskaņā ar Lietuvas licenci, tiecas konkurēt ar Eiropas banku gigantiem.
Tomēr pēdējos gados tās straujā izaugsme ir izraisījusi kritiku par spēju ievērot finanšu noteikumus.
Itālijas uzraudzības iestāde arī pārmeta bankai informācijas atklāšanu par kriptovalūtām, nepaskaidrojot, ka klienti nevarēs mainīt savus iestatījumus, lai pārvaldītu savu risku.
Tāpat tajā teikts, ka “Revolut” "izlaida vai neskaidri sniedza" savus noteikumus un nosacījumus kontu apturēšanai vai bloķēšanai.
Piesaucot "agresīvus kontu apturēšanas vai bloķēšanas veidus", tajā teikts, ka klientiem netika sniegts pienācīgs paziņojums vai palīdzība, kā rezultātā klienti ilgu laiku nevarēja piekļūt saviem līdzekļiem.
Aprīlī Lietuvā uzņēmumam “Revolut” tika piespriests 3,5 miljonu eiro sods par nepilnībām nelikumīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas politikā.