Kosmētikas ražotājs SIA "H.A.Brieger", kas ir zīmola "Dzintars" īpašnieks, pagājušajā gada strādāja ar 5,011 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 2,1 reizi vairāk nekā 2023.gadā, kā arī kompānija guva 107 500 eiro peļņu pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš, liecina "Firmas.lv" informācija.
Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka pērn "H.A.Brieger" turpināja stabilu izaugsmi, koncentrējot spēkus gan uz iekšējo procesu optimizēšanu, gan jaunu klientu atrašanu. Lai nodrošinātu efektīvas ražošanas izmaksas, tika optimizēti iepirkumi, kas veicināja izmaksu samazināšanu un konkurētspējas palielināšanos.
Kompānijas vadība atzīmē, ka būtisks solis ceļā uz kvalitātes uzlabošanu un preču klāsta paplašināšanu bija sertifikāta saņemšana medicīnas ierīcēm, kas paver jaunas iespējas ienākt medicīniskās kosmētikas tirgū un palielināt tirgus daļu. Vairāk šeit.
Papildus tam "H.A.Brieger" ir pielāgojusi ražošanas procesus, lai samazinātu dīkstāves laiku, kas ļāvis būtiski palielināt saražotās produkcijas daudzumu. Tāpat pērn tika iegādātas jaunas iekārtas, kas ne tikai paaugstināja ražošanas efektivitāti, bet arī paaugstināja automatizācijas līmeni, uzlabojot pasūtījumu izpildes kvalitāti un ātrumu. Vadības ziņojumā atzīmēts, ka, paplašinot produktu sortimentu un tirdzniecības kanālus, "H.A.Brieger" uzrāda spēju adaptēties notiekošajam globālos tirgos un rast efektīvus risinājumus.
Vadības ziņojumā teikts, ka 2024.gadā tika veikts darbs pie pārdošanas apmēru palielināšanas gan vietējā tirgū, gan eksporta tirgos. Tiek veikta jaunu ārējo tirgu apgūšana, aktīvi piedaloties tirdzniecības misijās un starptautiskās kosmētisko nozares izstādēs ar mērķi kāpināt eksporta apgrozījumu.
Nākamajos gados uzņēmums plāno turpināt ieguldīt pētniecībā un attīstībā, lai izstrādātu un ieviestu tirgū jaunus, konkurētspējīgus produktus un turpinātu uzlabot piedāvātās produkcijas klāstu.
Kompānijas vadība uzskata, ka "H.A.Brieger" spēs palielināt apgrozījumu, vienlaicīgi optimizējot ražošanas un pārējās izmaksas. Uzņēmums aktīvi turpina attīstīt jaunus projektus preču ražošanā ar "Private Label" zīmolu.
Tāpat vadības ziņojumā teikts, ka "H.A.Brieger" patlaban veic sarunas, lai ieietu jaunā tirgus sektorā, piegādājot produkciju "HoReCa" jeb viesnīcu, restorānu un kafejnīcu sektorām. Kompānijas vadības ieskatā šis stratēģiskais lēmums būtiski paplašinās klientu loku un palielinās pārdošanas apmērus.
Vienlaikus vadības ziņojumā norādīts, ka īstermiņa saistības pārsniedz apgrozāmos līdzekļus par 3,496 miljoniem eiro. Īstermiņa saistības iekļauj grupas kredītlīniju no kredītiestādes 5,153 miljonu eiro apmērā.
Kompānijas vadība skaidro, ka turpmākajos periodos kredītiestāde pagarinās grupas kredītlīniju, kā arī tiek palielināts tās maksimālais apmērs. "H.A.Brieger" ir saņēmusi komfortvēstuli no dalībnieka (koncerna mātessabiedrības), ka nepieciešamības gadījumā mātessabiedrība ir gatava izsniegt papildu aizdevumus un/vai sniegt atbalstu saistību dzēšanai pret aizdevējiem un kreditoriem, refinansējot aizņēmumus un restrukturējot finansēšanas avotus.
Ņemot vērā iepriekš minētos apsvērumus, "H.A.Brieger" naudas plūsma un pieejamie finanšu līdzekļi ir pietiekoši, lai nodrošinātu kompānijas darbību, teikts vadības ziņojumā.
"H.A.Brieger" 2023. gadā strādāja ar 2,37 miljonu eiro apgrozījumu un cieta 992 142 eiro zaudējumus. "H.A.Brieger" reģistrēta 2006. gadā, taču tās nosaukums līdz 2020.gada oktobra sākumam bija SIA "Instruments", bet līdz 2021.gada janvāra sākumam - "Dzintars Production". Kompānijas pamatkapitāls ir 569 000 eiro. "H.A.Brieger" īpašnieki ir SIA "Skinest Asset Management" (60%), kuras patiesais labuma guvējs ir Igaunijas uzņēmējs Oļegs Osinovskis, un Anastasija Udalova (40%).