Baltijas valstīs lielākais uzņēmums kas veic ritošā sastāva remontus un modernizāciju meklē sava aroda profesionāļus vairākām vakancēm. Prestižas darba vietas interesentus vilina ar konkurētspējīgu atalgojumu.
Amats:
1. Inženieris-konstruktors (mehāniķis)
- Darba pieredze: vismaz viens gads, projektējot lokomotīvju ritošā sastāva sistēmas/mezglus.
- Zināšanas un pieredze tehniskās pavaddokumentācijas sagatavošanā.
- Vēlams zināt TSI pas&loc prasības.
- Pieredze darbā ar programmu SolidWorks.
2. Elektroinženieris-konstruktors
- Darba pieredze: vismaz viens gads, projektējot lokomotīvju ritošā sastāva elektrosistēmas.
- Pieredze elektroinstalācijas projektēšanā lokomotīvju ritošajam sastāvam.
- Zināšanas un pieredze tehniskās pavaddokumentācijas sagatavošanā.
- Vēlams zināt TSI pas&loc prasības.
3. Inženieris-tehnologs dīzeļu remontam
- Darba pieredze: vismaz trīs gadi D49, PDG, K6S310 DR, D100 dīzeļu remontā.
- Pieredze tehnoloģisko instrukciju, operāciju karšu sagatavošanā.
- Zināšanas tehniskās dokumentācijas sistēmā.
4. Inženieris-tehnologs liešanas iecirknim
- Darba pieredze: vismaz trīs gadi.
- Pieredze tehnoloģisko instrukciju, operāciju karšu sagatavošanā.
- Zināšanas teniskās dokumentācijas sistēmā.
- Prakstiska pieredze čuguna, tērauda, krāsainā metāla liešanas uzraudzīšanas procesā.
5. Inženieris-tehnologs galvanizācijas un termiskās apstrādes iecirknim
- Darba pieredze: vismaz trīs gadi.
- Pieredze tehnoloģisko instrukciju, operāciju karšu sagatavošanā.
- Zināšanas tehnsikās dokumentācijas sistēmā.
- Prakstiska pieredze galvanizācijas procesā (hromēšana, cinkošana, niķelēšana, alvošana), termiskajā apstrādē, darbā ar indukcijas iekārtām.
- Gatavība apgūt tehnoloģisko procesu uzraudzību, saistītu ar krāsošanas un aizsargpārklājuma uzklāšanu metāla konstrukcijām.
Papildinformācija par darbu konstruktora-mehāniķa un elektroinženiera amatam:
Darba iespējas daļēji attālināti personām, kas dzīvo ārpus Daugavpils. No piecām darba dienām pieļaujamas divas līdz trīs darba dienas ārpus uzņēmuma teritorijas.
Prestiža darba vieta.
Rūpnīca aktīvi darbojusies gan ekonomisko krīžu, gan citu kataklizmu laikos, tā regulāri maksā saviem darbiniekiem algas, valstij nodokļus, nodarbina vairāk nekā 500 darbinieku. Latvijas lepnums, smagās mašīnbūves uzņēmums, vairo savu klientu loku, dibina filiāles un modernizējas.
DLRR darbojas divos virzienos: veic ritošā sastāva remontu un smalkus specifiskus darbus metālapstrādes jomā. DLRR dibināta 1866. gadā kā tvaika lokomotīvju remonta darbnīcu bāze. 1965. gadā rūpnīca tika pārveidota dīzeļlokomotīvju kapitālā remonta veikšanai. Šobrīd DLRR ir lielākais uzņēmums Baltijas valstīs, kas veic ritošā sastāva remontus un modernizāciju.
Ikdienā uzņēmums veic maģistrālo un manevru lokomotīvju remontu, dīzeļvilcienu un elektrovilcienu remontu un modernizāciju, pasažieru vagonu remontu un modernizāciju, aprīkojuma - riteņpāru, dīzeļdzinēju, dīzeļvilcienu un elektrovilcienu agregātu remontu, kā arī pats izgatavo rezerves daļas ritošajam sastāvam. Pieredze, kādu DLRR ir guvusi dzelzceļa transporta remontdarbā, sniedz iespēju piedāvāt plašu metālapstrādes pakalpojumu klāstu arī citām nozarēm.
DLRR sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA) ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu ir realizējusi projektu "Investīcijas ar lielu pievienoto vērtību". Uzņēmums iegādājās 16 CNC iekārtas un metināšanas aprīkojumu. Iegādājoties modernu aprīkojumu un uzlabojot ēku infrastruktūru, DLRR tagad var optimizēt ne tikai lokomotīvju rezerves daļu ražošanas procesus, bet metālapstrādes pakalpojumus piedāvāt arī citiem, izstrādājot jaunus produktus un iekarojot jaunus tirgus.
Kontakti uzziņām:
Tālrunis/ Whatsapp +371 26627674
e-pasts: darbs@dlrr.lv