“Elīzings.lv” nosauc trīs populārākās markas un to modeļus

© Pixabay.com

Lai arī katra patērētāja gaume atšķiras, ir situācijas, kurās liela sabiedrības daļa kādu konkrētu iemeslu dēļ izvēlas līdzīgas lietas. Viena no tām ir auto – uz ceļiem tāpat redzam konkrētu marku pārākumu. “Elīzings.lv” veiktā pētījumā atklājas biežāk izvēlēto marku un modeļu tops.

Pirmajā vietā ir “BMW” automašīnās, kuras izvēlas 27% auto lietotāju. No visiem markas veidiem populārākā ir “BMW 530”, kuru izvēlas 25%, otro vietu ieņem “BMW X5” - 23%. Trešā vieta - “BMW 320”, kurai par labu lemj 19%. “Elīzings.lv” gūtie dati rāda, ka pārējos mašīnas modeļus izvēlas ievērojami mazāk cilvēku.

Otro vietu ieņem “Audi” marka, kuru izvēlas 24%. Šai markai gan modeļu izvēle iezīmējas ar vēl lielākām atšķirībām - “Audi A6” izvēlas 41%, kamēr otrās vietas ieguvēju “Audi A4” - 25%. Trešā vieta tiek “Audi Q7”, kas par izvēlēto auto kļūst vien 10%.

Trešā marka, kas parādās “Elīzinga.lv” veiktajā pētījumā, ir “Volvo”, kuru izvēlas 16% cilvēku. No šīs markas piedāvātā par populārāko kļuvusi “Volvo V70”, ko izvēlas 28%, otro vietu ieņem “Volvo V60”, kuru labprāt iegādājas 21%. Trijnieku noslēdz “Volvo S60” ar 13%.

Pētījuma rezultāti atspoguļo kā auto lietotāju izvēles ieradumus, tā arī liek meklēt dziļāku iemeslu, kā konkrētas grupas izvēlas savus auto.

Bizness

“Tele2” marta sākumā pabeigs pāreju uz modernākajām tīkla tehnoloģijām, atslēdzot pēdējās 3G bāzes stacijas Rīgā (Pārdaugavā) un Mārupes pagastā. Līdz ar to “Tele2”  kļūs par pirmo mobilo sakaru operatoru Latvijā, kas balss zvaniem pamatā izmantos tikai 4G un 5G tīklu, nodrošinot klientiem mūsdienīgāku un kvalitatīvāku mobilo sakaru pieredzi. Ar šo noslēgsies aptuveni gadu ilgušais projekts, kura mērķis bija pakāpeniski aizstāt novecojušo 3G tehnoloģiju ar jaunākām un efektīvākām alternatīvām.

Svarīgākais