“Elīzings.lv” nosauc trīs populārākās markas un to modeļus

© Pixabay.com

Lai arī katra patērētāja gaume atšķiras, ir situācijas, kurās liela sabiedrības daļa kādu konkrētu iemeslu dēļ izvēlas līdzīgas lietas. Viena no tām ir auto – uz ceļiem tāpat redzam konkrētu marku pārākumu. “Elīzings.lv” veiktā pētījumā atklājas biežāk izvēlēto marku un modeļu tops.

Pirmajā vietā ir “BMW” automašīnās, kuras izvēlas 27% auto lietotāju. No visiem markas veidiem populārākā ir “BMW 530”, kuru izvēlas 25%, otro vietu ieņem “BMW X5” - 23%. Trešā vieta - “BMW 320”, kurai par labu lemj 19%. “Elīzings.lv” gūtie dati rāda, ka pārējos mašīnas modeļus izvēlas ievērojami mazāk cilvēku.

Otro vietu ieņem “Audi” marka, kuru izvēlas 24%. Šai markai gan modeļu izvēle iezīmējas ar vēl lielākām atšķirībām - “Audi A6” izvēlas 41%, kamēr otrās vietas ieguvēju “Audi A4” - 25%. Trešā vieta tiek “Audi Q7”, kas par izvēlēto auto kļūst vien 10%.

Trešā marka, kas parādās “Elīzinga.lv” veiktajā pētījumā, ir “Volvo”, kuru izvēlas 16% cilvēku. No šīs markas piedāvātā par populārāko kļuvusi “Volvo V70”, ko izvēlas 28%, otro vietu ieņem “Volvo V60”, kuru labprāt iegādājas 21%. Trijnieku noslēdz “Volvo S60” ar 13%.

Pētījuma rezultāti atspoguļo kā auto lietotāju izvēles ieradumus, tā arī liek meklēt dziļāku iemeslu, kā konkrētas grupas izvēlas savus auto.

Svarīgākais