“Food Union” 2024. gada saldējuma sezonu atklāj ar 11 jaunumiem

© Publicitātes foto

Inovatīvi un klasiski, krēmīgi un liesi, augļaini un vegāniem draudzīgi, kraukšķīgi un atsperīgi – tieši tik daudzveidīgām tendencēm atbilstošus jaunumus šajā saldējuma sezonā ir sarūpējis Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union”. Kopumā patēriņam Latvijas tirgū ir radīti 11 jauni saldējumi, kurus pircēji veikalu plauktos atpazīs pēc savu iecienītāko zīmolu “Pols”, “Tio”, “Ekselence”, “Jungle Pop” un “Karlsons” nosaukumiem. Investīcijas, kas ieguldītas jaunumu izstrādē ir ap 115 tūkstošiem eiro.

Ģirts Liniņš, “Food Union” saldējuma zīmolu vadītājs stāsta: “Vasara vairumam cilvēku, tostarp arī mums, kā saldējuma ražošanas līderim visās Baltijas valstīs, ir gaidītākais gada laiks. Tāpēc, kā ierasts, esam tai rūpīgi gatavojušies, un rezultātā saviem pieciem lielajiem saldējuma zīmoliem radījām 11 interesantus jaunumus - ne tikai no piena un saldā krējuma, bet arī ar mazāku tauku saturu un vegāniem draudzīgus. Līdz ar to ikviens šī atvēsinošā našķa cienītājs šovasar varēs atrast savām garšas kārpiņām un arī uztura īpatnībām atbilstošos. Pērciet, baudiet un izjūtiet, jo saldējums - tā ir visīstākā vasaras garša”.

Inovatīvi saldējumi rūpēs par ilgtspēju

Sekojot pircēju augošajam pieprasījumam pēc uztura ziņā “vieglākiem” saldējumiem, saldējuma zīmola “Vēsma” līnija ir paplašināta ar trīs jauniem veidiem. Tagad vafeļu glāzītēs ir pieejams ne tikai sen labi zināmais citronu, bet arī ābolu saldējums “Vēsma”, kas tiek gatavots no siera sūkalām. Savukārt uz kociņa ir pieejamas divas vegāniem draudzīgās “Vēsmas” - no īstām avenēm un mango.

Turpretim leģendārā un vienmēr asprātīgā saldējuma zīmola “Pols” klāstā ieviesta pavisam jauna kategorija - vidēja izmēra plombīrs vafeļu konusā ar šokolādes “cepurīti” 150 ml tilpumā. Piedāvājumā ir divas garšas - “Pols” plombīrs ar tumšās šokolādes glazūru un zemesriekstu drumstalām, kā arī “Pols” plombīrs ar dzērveņu mērci un tumšās šokolādes glazūru.

Publicitātes foto

Taču ar visinovatīvāko recepti, tekstūru un arī potenciālu iekarot visu vecumu saldējuma-mīļu sirdis šogad ir bērnu un pieaugušo iecienītais saldējuma zīmols “Jungle Pop”. Tā klāsts ir papildināts ar tiešā veidā ļoti rotaļīgu jaunumu - želejveida saldējumu ar “bubble gum” garšu, kas nedaudz izkūstot, kļūst rotaļīgi atsperīgs.

Četri klasiski saldējumi ar jaunām garšām

Deserta saldējuma zīmols “Ekselence” šovasar gardēžus pārsteigs ar vienu, taču ļoti izteiksmīgu jaunumu - krējuma saldējumu lielajā vafeļu konusā ar Rīgas Melno Balzamu un ķiršiem. Kā jau visiem šāda veida “Ekselence” saldējumiem, arī šim ir eleganta virskārta, kas bagātināta ar skābenu ogu mērci un mini braunija cepumiem.

Veikalu saldētavās nupat ir atgriezies zīmola “Polsmango saldējums koši oranžajā mango glazūrā uz kociņa. Taču tagad, ņemot vērā patērētāju vēlmes, tas ir pieejams nedaudz lielākā izmērā - 75 grami.

Visbeidzot ar diviem jaunumiem papildināts arī abu Latvijā pirktāko saldējuma zīmolu klāsts. Tradicionālais “Tio” saldējums ir atgriezies pie klasiskām vērtībām, ieviešot plombīru ar veselām rozīnēm vafeļu glāzītē. Savukārt ikoniskais plombīra-šokolādes saldējums “Karlsons” tagad ir pieejams ar jaunu - dzērveņu zapti.

Visi 11 jaunie saldējumi ir jau pieejami populārākajos veikalu tīklos un piemājas veikaliņos visā Latvijā.

Svarīgākais