"Nra.lv sarunas". Reinis Bērziņš: ”Altum” nešķiro vietējos un ārzemju klientus

© Dmitrijs Suļžics/MN

Raidījumā "Nra.lv sarunas" viesojas bankas “Altum” valdes priekšsēdētājs Reinis Bērziņš.

"Par spīti tam, ka šis ir digitāla laikmets un daudzas lietas “Altum” var iesniegt elektroniski, mums tomēr ir centri reģionos Jelgavā, Liepājā, Valmierā un Rēzeknē, un ir vairāk nekā desmit konsultāciju centri, kuros mūsu darbinieki nesēž pilnu no plkst. 8.30. līdz pieciem, bet noteiktos laikos ir tuvāk cilvēkiem. Mēs redzam no tā lielu atdevi. Skatāmies, lai neviens, kuram būtu labs projekts, nevarētu teikt, ka sacīt, ka nav, kur vērsties. Viņš var vērsties elektroniski, uz ko mēs mudinām un aicinām, jo tas ir viņiem ērti un administratīvās izmaksas zemākas, bet joprojām esam reģionos," raidījumā saka Reinis Bērziņš, atbildot uz žurnālista Arņa Kluiņa jautājumu par to, cik tuvu saviem klientiem ir “Altum”.

Bizness

Raugoties uz šķēršļiem IKT risinājumu ieviešanā, uzņēmumu vadītāji visbiežāk – 61 % – norādījuši, ka viņu biznesam tie nav nepieciešami, liecina elektronisko sakaru un IKT pakalpojumu sniedzēja “Bite Latvija” un pētījumu centra SKDS pētījuma “Uzņēmēju digitālā drošība un pārliecība Latvijā” dati. Savukārt Latvijas IT klasteris / Eiropas Digitālās inovācijas centrs ir novērojis, ka Latvijas uzņēmumi, īpaši mazie, nereti apjūk un nespēj nodefinēt prioritātes un stratēģisko redzējumu savai digitālajai attīstībai.

Svarīgākais