preču sortiments

18.aug
Arī Rīgas pilsētas tiesa ir ierosinājusi lietu par mazumtirdzniecības tīkla “Lidl Latvija” īstenoto maldinošo cenu komunikācijas reklāmas kampaņu “Skaidrs, ka nopirku lētāko”. Lieta ierosināta, pamatojoties uz “Maxima Latvija” prasību par apzinātu patērētāju maldināšanu un “Maxima” preču zīmju prettiesisku izmantošanu bez atļaujas. Tādējādi “Lidl” turpinājis maldinošas cenu komunikācijas praksi, par kuru uzņēmums saņēmis sodu un brīdinājumus arī citās valstīs.
8.feb 2021
Pēc pirmajiem novērojumiem, lielāks pieprasījums vērojams tādās kategorijās, kā piemēram, rūpniecības un saimniecības preces, virsdrēbes, apavi un citās, kas ir ļoti ikdienišķas iedzīvotāju vajadzības.