Politiskās partijas un to apvienības pirms aizvadītajām pašvaldību vēlēšanām limitētajām aģitācijas izdevumu pozīcijām, tostarp aģitācijas materiālu izvietošanai, izlietojušas kopsummā 2 110 364,76 eiro, liecina Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) apkopotā informācija. Visvairāk politiskās organizācijas tērējušas reklāmām pilsētvidē un radio.
Vienai partijai vai partiju apvienībai nākamgad pašvaldību vēlēšanās, startējot visā Latvijas teritorijā, maksimālais priekšvēlēšanu aģitācijai tērējamo līdzekļu apmērs drīkstēs būt 869 640 eiro, aģentūru LETA informēja Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā (KNAB).
Partijas līdz 10.martam ir noslēgušas līgumus par aģitācijas izdevumiem kopumā 780 860 eiro apmērā pirms jūnijā paredzētajām Eiropas Parlamenta (EP) vēlēšanām, un līderpozīcijās izvirzījušās "Stabilitātei", Zaļo un Zemnieku savienība (ZZS) un Latvija Pirmajā vietā (LPV), liecina Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) apkopotā informācija.