Ja vien būtu iespējams vienmēr saģērbties tā, lai sev patīku, turklāt visas dienas garumā un arī atbilstoši vecumam, nevis dienas vidū, ieraugot nejauši sevi kādā atspulgā, konstatēt, ka mistiskā kārtā vienas dienas laikā iegūti pāris acīmredzami lieki kilogrami.
Mūsdienās par vienu no galvenajiem modes uzdevumiem varētu uzskatīt individualizāciju, proti, to, ka apģērbs un dizains tomēr pakārtojas katra individuālajam stilam, vēlmēm un vajadzībām. Tas, protams, neizslēdz to, ka šad un tad kļūstam vāji un kādam no modes diktētajiem trendiem vai aktualitātēm sekojam akli un pēkšņa impulsa vadīti.
Pēc modes ekspertes domām, šāds apģērbs nepiestāv gandrīz nevienam. Stiliste Džordžo Ammirabile pastāstīja, no kādiem priekšmetiem savā garderobē vajadzētu atbrīvoties, lai izskatītos jaunāki.
Jauni apavi ir vājība, kaisle, apsēstība un pat kolekcionāru aizraušanās, taču tie ir vieni no pirmajiem (pēc svarīguma pakāpes, protams) nepieciešamības garderobes elementiem, ja ne ik jaunu sezonu, tad vismaz reizi pāris gados noteikti.
Pasaules rokenrola ikonas, grupa “The Beatles” ir apvienojusies ar apavu ražotāju “Crocs”, lai izveidotu divus apavu pārus, kurus iedvesmojusi filma “Yellow Submarine”, vēsta industrijas portāls NME.
Silti, bet reizē eleganti un ar baudāmu vizuālo efektu - tieši tā gribētos izskatīties gada aukstākajā laikā. Tā, lai nav jāziedo viss par labu komfortam, tajā pašā laikā, lai nav auksti. Un tiešām ir iespējams izskatīties stilīgi un eleganti pat tad, kad ārā ir ziemas sals.
Ir divas lietas, kas kļūst aptveramas, pārkāpjot noteikta vecuma gadu slieksni - fakts, ka mode ir cikliska, mainīgajām tendencēm vien nomainot citai citu līdz brīdim, lai atkal atgrieztos, un tas, ka pēc 40 dzīve tikai sākas.
Filmā “Brokastis pie “Tifanija”” abi galvenie varoņi vienā no epizodēm ierodas zīmola Tiffany’s veikalā, lai iegādātos vismaz kaut kādu nieku, taču, lai tas pavisam noteikti būtu tieši šī nama darinājums, tā piešķirot tam pievienoto vērtību. Nieks, bet patīkami.
Kādam vajadzētu būt ideālajam džemperim, lai tas būtu ne tikai funkcionāli sildošs, bet arī skaists un aktuāls? Vai ziemā pavisam jāatsakās no kleitām un svārkiem un vai labs «vintage» kažoks izpelnīsies tikai nosodošus skatienus?
Kas atrodas tavā rokassomiņā? Tieši tāds nosaukums ir vienai no modes žurnāla «Vogue» radītajai video rullīšu sērijai, kur dažādas aktrises, dziedātājas, influenceres un citas vairāk un mazāk slavenas dāmas kameras priekšā atrāda savu somiņu saturu. Ir patīkami dažkārt šādu ziņkāri apmierināt, kaut vai tādēļ, lai noskaidrotu, kādus jaunus kosmētikas produktus vērts izmēģināt.
Kalendārā ziema strauji tuvojas, un ir laiks padomāt par siltākām drēbēm un arī aksesuāriem, kas siltumu saglabās. Ne vienmēr šajā laika posmā ir vēlēšanās aizdomāties par modes lietām, jo primārs tomēr būs komforts, taču arī rudens nogalē un ziemā ir labs laiks eksperimentiem, turklāt tieši ar aksesuāru palīdzību tiem var ļauties vieglāk - galvassega tomēr nav mētelis.
Stils ir konstanta un pārbaudīta vērtība, kuras priekšrocība ir ilglaicīgums. Tas nozīmē, ka tas nav pakārtots mainīgo trendu svārstībām. Ir lietas un tāds apģērbs, kas būs vitāli nepieciešams vienmēr, piemēram, apavi un virsdrēbes.
Tuvojas gada aukstākā sezona, un organiski pieaug vēlme sazemēties, savu uzmanību vērst uz iekšu un nedaudz noslēpties no ārpasaules. Virsdrēbes šajā procesā nospēlē lielu lomu.
Seksualitāte un maigums, caurspīdīgs un gaisīgs audums, volāni un mežģīnes. Vēsajā sezonā ir kārdinoši ko tādu kombinēt ar smagnējām ādas jakām, zamšādas kostīmiem vai vīrišķīgi piegrieztiem uzvalkiem.
Lai cik ērtas būtu dūnu jakas un klasiskie mēteļi, dizaineri vienbalsīgi liek saprast - kažoku nekas nevar aizstāt. Un tā ir rudens/ziemas viena no galvenajām tendencēm.
Lai arī komforts un ērtība aizvien dominē ikdienas apģērba izvēlē un stingri nosacītu robežu tik pat kā nav, tomēr darba vide ir tā vieta, kur ik pa laikam pieprasa noteiktu «uniformu».
Laikā, kad modes pasauli pārvalda konglomerāti, kur vadošos dizainerus nomaina kā spēlētājus futbola laukumā, un sociālo tīklu lietotāju bezpersoniskais pūlis, atrast vērtības, kas ir ilglaicīgas un vienkāršas (un reizē ģeniālas) kā viens plus viens, nav viegls uzdevums.
Starpsezona, kas mūsu prātos un arī platuma grādos aizņem garāko laika nogriezni pirms un pēc vasaras sākuma, ir trenča gadalaiks - neatkarīgi no tā, cik daudzveidīgu virsdrēbju veidu pasaules zīmoli rada ik sezonu, nemainīgs paliek tieši trencis.
Visiem ir zināms citāts:“ Aiz katra izcila vīrieša stāv lieliska sieviete ”. Es gan gribu to pārveidot - blakus katram izcilam vīrietim stāv lieliska sieviete. Lai gan saprotu, kāpēc tiek lietots vārds “aiz”, tas nozīmē atbalstu, jo liela daļa izcilu sieviešu darbs tiek veikts fonā, nevis priekšplānā, vai arī liela daļa viņu darbi paliek neredzami. Atbalstīt tradicionāli ir bijusi sieviešu loma.
Visvairāk pārdotā lūpukrāsa pasaulē ir sarkana un popularitātes ziņā sarkanais šķiet ir
mūžīgā vērtība, bet, ja spilgtāki tā toņi nav jūsu gaumē, tad ir daudz alternatīvu
diskrētākās tā variācijās, kā piemēram bordo.