Pēdējo gadu laikā Latvijā ievērojami pieaugusi tendence iegādāties preces un pakalpojumus internetā, it īpaši pārtiku, apģērbu, apavus un aksesuārus, liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" publicētā informācija.
Jūnijā reklamētākais zīmols internetā bija "Lidl", kura displeja reklāmas ir tikušas parādītas 428 000 interneta lietotāju no datoriem, liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" publicētā informācija.
Martā lielāko auditorijas pieaugumu gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm sasniedzis portāls nra.lv, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma “Gemius” publicētais Latvijas interneta lietotāju visvairāk apmeklēto vietņu TOP 20.
Interneta datorā lietotāju skaits vecuma grupā no septiņiem līdz 14 gadiem Latvijā pērn pieaudzis par 20%, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" apkopotā informācija.
Portāla NRA auditorija oktobrī sasniegusi 580 482 apmeklētājus no Latvijas, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" publicētie jaunākie dati.