Amerikāņu zinātnieki ir pārliecināti, ka pusaudžu agresivitāte ir atkarīga no izdzertā gāzēto dzērienu daudzuma, ziņo The Daily Telegraph. Pētījumu veica Vermontas universitātes speciālisti.
14. februārī ASV publicēts pētījums, kurā secināts, ka enerģijas dzērieni var būt bīstami bērnu, pusaudžu un jauniešu veselībai, jo tie bieži pārsniedz pieļaujamo kofeīna daudzumu, tiek pārdozēti un rada nopietnas veselības problēmas – tai skaitā pat nāves gadījumus, ziņo “Medscape Medical News” atsaucoties uz žurnālā “Pediatrics” publicēto pētījumu.