Šī gada deviņos mēnešos Bērnu aizsardzības centra Bērnu un jauniešu uzticības tālrunis (turpmāk tekstā – Uzticības tālrunis bērniem un pusaudžiem) saņēmis jau vairāk nekā 5500 zvanu, no kuriem nedaudz vairāk nekā puse bijusi tieši no bērniem un jauniešiem. Uzticības tālrunis bērniem un pusaudžiem ir vienīgā tiešā līnija Latvijā, kas ļauj no pašu bērnu stāstiem uzzināt, kā viņi jūtas. Tēmas, par kurām bērni vēlas runāt, ir visdažādākās – no emocionālām problēmām un domstarpībām ģimenē līdz veselības sarežģījumiem un konfliktiem skolā. Uzticības tālruņa konsultanti uzsver – tas sniedz atbalstu un drošību 24/7 režīmā bērniem un pusaudžiem, kuriem blakus nav pieaugušo, kam viņi būtu gatavi uzticēties.
Pērn pa Bērnu un pusaudžu uzticības tālruni 116111 zvanīts mazāk nekā 2014.gadā, tomēr pieaudzis sniegto psiholoģisko konsultāciju skaits, liecina Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas (VBTAI) apkopotā informācija.