Kalnozols: Tiesībsargājošās iestādes arī SAB izmanto savstarpējo attiecību kārtošanā

Kā mūsu specdienesti izmantojot tur strādājošo VDK darbinieku pieredzi, veido lietas tieši kā PSRS laikos, kad izrēķinājās ar citādi domājošajiem ?!

1. Atbilde uz manu lūgumu par pielaidi valsts noslēpumam tika sagatavota, pamatojoties uz informāciju, kura atrodama ikkatra ceļu policista automašīnas datorā. Tas ir, cik reizes esmu pieminēts Valsts policijas žurnālos. Ne SAB, ne Ģenerālprokuratūras darbiniekiem necentās iedziļināties, cik patiesa un iespējama ir tur esošā informācija un vai tiku atzīts par vainīgu. Faktiski SAB un Ģenerālprokuratūras darbinieki izpildīja to, ko dara ikkatra uzņēmuma, iestādes sekretāre, nevis izmeklētājs, kurš cenšas nopietni veikt izmeklēšanu attiecībā pret valsts drošību.

2. Atbildē tika minēta, ka esmu administratīvi sodīts par karoga neizkāršanu mājai Liedes ielā 17, kura man nepieder, bet biju tikai ½ domājamo daļu zemes īpašnieks. Uz to brīdi šo māju no manas meitas, kura tad dzīvoja un mācījās Lielbritānijā, iznomāja AS DIENA padomes priekšsēdētājs Jānis Ogsts un bija faktiskais vaininieks. Pašvaldības policists ir izmantojis dienesta stāvokli un sastādījis prettiesisku aktu. Pēc likuma, ja tiesībsargājošo iestāžu darbinieki konstatē likuma pārkāpumu, ko veicis cits policists, viņiem būtu jāreaģē. Cik zinu dotais pašvaldības policists nav sodīts par pilnvaru pārkāpšanu un attiecīgais akts ir šķērslis man saņemt valsts pielaidi!?

3. Atbildē tika minēts, ka 30 gadu laikā kopš man ir autovadītāja tiesības esmu 6 reizes sodīts par pārkāpumiem ceļu satiksmē un Dotais pēc SAB un Ģenerālprokuratūras darbinieku uzskata, norāda uz nelojalitāti Latvijas valstij.

4. Atbildē norāda ka esmu sodīts par nesadarbošanos ar nodokļu administrāciju, faktiski par to, ka kādam no daudziem uzņēmumiem, kuri jau gadiem neveic nekādu uzņēmējdarbību, nav grāmatvedis savlaicīgi nodevis atskaites. Tas atkal pēc SAB un Ģenerālprokuratūras darbinieku uzskatiem norāda uz nelojalitāti Latvijas valstij

5. Atbildē tiek norādīts, ka esmu sodīts par maznozīmīgu miesas bojājumu nodarīšanu. Jau vairākkārtīgi gan policiju, gan drošības policiju, gan SAB, gan Ģenerālprokuratūru esmu informējis par cilvēku grupu tai skaitā bijušo VDK darbinieku Juri Dimitri, konkrētu advokātu un specdienesta ziņotāju, kuram ir labas attiecības ar plašsaziņas mēdijiem, veic mērķtiecīgas reputāciju nomelnojušas neslavu ceļošas darbības. Svarīgi, ka daļa iesniegumu ir strauji virzītas uz priekšu, lai gan apstākļi un pierādījumi nav bijuši (tikai mutiska liecība) vai arī ir bijuši, vairāk kā apšaubāmi, savukārt policija nav reaģējusi ne uz vienu no maniem iesniegumiem, tai skaitā izkrāptiem naudas līdzekļiem, nodarītajiem miesas bojājumiem ar automašīnu, nodarītiem finanšu zaudējumiem un manu parakstu viltošanu, tiesas nolēmuma nepildīšanu un visbeidzot manu bērnu nolaupīšanu. Kas acīmredzami norāda uz organizētu un korumpētu shēmu, iesaistot iekšlietu struktūras, un specdienestu atbalstu tām.

6. Atbildē tiek minēts kriminālprocess par maksātnespējas procesa neiesniegšanu, kuram iestājies noilgums. Ne SAB, ne Ģenerālprokuratūra izskatot lietu, par pielaidi valsts noslēpumam augstākai valsts amatpersonai, pat neuzskatīja par vajadzīgu iedziļināties lietā. Kāpēc ir noticis lietas noilgums, uz kāda pamata policijas darbinieks ierosināja krimināllietu, kāpēc man un citiem noteica aizdomās turamā statusu? Faktiski iepazīstoties ar doto lietu SAB un Ģenerālprokuratūras darbiniekiem vajadzētu informēt KNAB par korupcijas gadījumu policijā, ka policija darbinieks izmantojot dienesta stāvokli, saņemot kukuli, ir ierosinājis, safabricējis krimināllietu. Ka tiesībsargājošo iestāžu darbinieki, tiek par attiecīgu samaksu tiek izmantoti savstarpēju attiecību kārtošanā SAB un Ģenerālprokuratūra faktiski piesedz korupcijas gadījumus tiesībsargājošā sistēmā.

7. Atbildē tiek norādīts, ka pret mani ir ierosināta krimināllieta par vieglu miesas bojājumu nodarīšanu. Jau vairāk kārtīgi Valsts policiju, drošības policiju, SAB un Ģenerālprokuratūru esmu informējis par cilvēku grupu, kas organizē personas neslavas celšanu, organizē krimināllietas un administratīvās lietas. Esmu norādījis, ka šīs grupas locekļiem ir labas attiecības ar Latvijas specdienestiem SAB un DP. Līdz šim brīdim neviena no dotajām iestādēm, pat nav uzskatījusi par vajadzīgu uzsākt pārbaudes un izmeklēšanu par šīm darbībām organizētā grupā. Augstāk, pieminētā bezdarbība apliecina arī Latvijas specdienestu darbinieku iesaisti dotajās ar likumu sodāmajās darbībās.

8. No SAB un Ģenerālprokuratūras atbildes var izdarīt secinājumus, ka dotās iestādes uzskata, ka LR pilsonis kuram sieva ģimenes konfliktos cenšas iesaistīt trešās personas tai skaita policiju ir nelojāls Latvijai. Manuprāt, tas liecina par mūsu sabiedrības samilzušo ģimenes institūta problēmu, nevis valsts lojalitāti!

9. Tiek minēts, ka VDK bijušais darbinieks J.Dimitris ir uzrakstījis par mani iesniegumu Valsts policijā, ka esmu izteicis draudus viņam. Savukārt Ogres policijas iecirkņa darbinieki nesaskatīja J.Dimitra iesniegumā pazīmes ne administratīvi, ne krimināli sodāmām darbībām. Var izdarīt secinājumus, ka pēc SAB un Ģenerālprokuratūras darbinieku uzskatiem jūs būsiet Latvijai nelojāla persona, ja par jums Valsts policijā rakstīs iesniegumus bijušie VDK darbinieki.

Vairākkārtīgi SAB, DP, Ģenerālprokuratūru, gan Valsts Policiju esmu informējis par to, ka Juris Dimitris, personu grupā, izkrāpa no manis lielus naudas līdzekļus uzņemoties mediatora lomu ģimenes konflikta atrisināšanai. Liecinot DP J.Dimitris ir atzinies, ka ir izkrāpis naudu. Pēc LR likumdošanas tiesībsargājošām iestādēm uzzinot šādu informāciju, vajadzēja ziņot atbilstošām iestādēm ar lūgumu uzsākt izmeklēšanu, kas nav noticis. Pieļauju domu, ka tas nav noticis, jo J.Dimitris ir strādājis arī DP analītiskajā nodaļā. Faktiski specdienestu darbinieki piesedz savu kolēģu nelikumības.

10. SAB un Ģenerālprokuratūras darbiniekiem ir vienaldzīgi LR likumdošana, Satversmē minētā nevainības prezumpcija. Satversmes aizsardzības birojs negodā Satversmi. SAB un Ģenerālprokuratūra uzskata mani, par vainīgu nelojālu Latvijas valstij, jo VID ir uzsācis izmeklēšanu.

11. Sarunās ar SAB un Ģenerālprokuratūru tika izmantota informācija, kura ir atrodama ikkatra ceļu policista dienesta automašīnas datorā. Un atsaukties, ka ir kaut kāda slepena informācija, ir meli. SAB pieminēja, ka esmu pats teicis, ka mani var šantažēt, jo mani bērni ir prettiesiski izvesti uz ASV. Uz ko norādīju, ka bērnu izvešanu ir organizējis bijušais gan VDK, gan LR DP darbinieks J.Dimitris un liela iespējamība iesaistot arī citus LR specdienestu darbiniekus.

Svarīgi, ka līdz šim brīdim Latvijas valsts tiesībsargājošās iestādes ir atteikušas meklēt manus bērnus.

SAB sniedzu informāciju, ka J.Dimitris kopā ar SAB darbinieku ir arī centies izkrāpt naudu arī no citiem Latvijas uzņēmējiem. Cik zinu, ne manis pieminētais uzņēmējs, ne es neesam izsaukti uz liecināšanu, lai noskaidrotu faktus par naudas izkrāpšanu.

FAKTISKI KOPUMĀ SAB UN ĢENPROKURORA ATBILDI VARĒTU RAKSTUROT KĀ LIKUMA BURTA TULKOŠANU SEV VELAMĀ VIRZIENĀ. ATTEIKUMAM TIEK IZMANTOTS LIKUMA INTERPRETĒJUMS, KURŠ NELIEK PASKAIDROT ATTEIKUMA LIKUMĪBU.

LR LIKUMA PAR VALSTS NOSLEPUMU 9.PANTS NOSAKA, KA PIELAIDI VALSTS NOSLĒPUMAM VAR TIKT IZSNIEGTA ARĪ PERSONĀM, KURAS IR CITU VALSTU SPECDIENESTU DARBINIEKI VAI AĢENTI, KURAS IR KRIMINĀLI SODĪTAS, KURAS IR IZPAUDUŠAS VALSTS NOSLEPUMU!

VIENĪGAIS, KUR ESMU PATIESI VAINĪGS IR SEŠU CEĻU SATIKSMES NOTEIKUMU PĀRKAPUMI 30 GADU LAIKĀ, KAS PĒC SAB UN ĢENERALPROKURATŪRAS DARBINIEKU UZSKATIEM IR PAMATS, LAI NEIZSNIEGTU PIELAIDI VALSTS NOSLĒPUMAM.

SAB un Ģenerālprokuratūras rīcība liek izdarīt secinājumus, ka joprojām ir ļoti liela bijušo VDK darbinieku ietekme mūsu specdienestos. To apliecina arī, ka mūsu valstī vel aizvien nav atvērti tie saucamie “čekas maisi”.

Faktiski SAB un Ģeneralprokuratūras rīcība nav ne vienas informācijas , kas apliecinātu manu nelojalitāti Latvijas valstij un tās Satversmei, ko arī atzina ģenerālprokurors Ēriks Kalnmeiers.

Viedokļi

Premjerministre Evika Siliņa atzinusi, ka viņa ar saviem ministriem un Baltijas valstu premjeriem apspriedusi RB būves izbeigšanu un visi secinājuši, ka tāds lēmums dārgi maksāšot Praktiski lēmējiem bija jāizšķiras starp dārgu un nesamaksājami dārgu lēmumu nākotnē. Latvijai dārgais- nozīmētu ES atmaksāt nedaudz vairāk par vienu miljardu EUR vai nākotnē maksāt aptuveni 5 miljardus, lai būvi pabeigtu. Pie pēdējiem vēl būtu jāpieskaita sākotnējais miljards, ja būvi nepabeidz laikā, t.i. 2030. gadā. Eksperti gan saka, ka Latvijai nekādi neesot iespējams iekļauties grafikā un tuvākais varētu būt 2035. gads.

Svarīgākais