HerValue – jauniešu veidota kustība ķermeņa vērtības atgriešanai

© Ekrānuzņēmums

Jauniešu veidotās kustības “HerValue” mērķis ir pievērst sabiedrības uzmanību mārketinga trikiem, kurus izmanto apģērbu tirgotāji, kā arī pievērst uzmanību ķermeņa kā vērtības aizmiršanai.

“HerValue” ir kustība, kuras mērķauditorija ir sievietes. “HerValue” sabiedrībai izklāsta pētījumus par psiholoģiskiem trikiem, kas slēpjas sieviešu apģērbu tirdzniecībā, kā arī pētījumus par sabiedrības spiedienu uz sieviešu ķermeņa pieņemšanu un labsajūtu tajā. Kustības dibinātājas skaidro:

Apģērbs ir radīts mums, nevis mēs tam.

“HerValue” mērķis ir “palīdzēt sievietēm lepoties ar savu ķermeni, un nepieņemt tā apspiešanu”. Šobrīd kustības dibinātājas veido podkāstu, kas publikai būs pieejams tuvākajos mēnešos, kā arī attīsta sociālos medijus, kuros ievieto informatīva rakstura publikācijas saistībā ar sevis mīlēšanu, un video klipus, kas izskaidro sabiedrības pieredzi un vērtējumu saistībā ar kustības izskatītajām sabiedrības problēmām.

Kustība iestājas par vērtību - sevis pieņemšanu. Mūsu ķermenim nav robežu un neviens nespēs to ietekmēt. Veikalu mārketings, apģērbs, kas ierobežo un apstādina, tā veidotie kompleksi - ir laiks tam pielikt punktu. Ir izveidota kustība, kas Tevi spēs iedrošināt stāties pretī saviem aizspriedumiem par savu ķermeni; apģērbu veikalu mārketings Tev nebūs ‘būris’, bet gan līdzeklis, kuru Tu pats spēsi vadīt.

“HerValue” secinājumus, pētījumus un informāciju publicē savā mājaslapā un sociālajos medijos. Par kustību lielu interesi izrādījuši jaunieši un “HerValue” aicina katru pārdomāt sava ķermeņa vērtību, un sniedz iespēju ieinteresētajām personām publicēt savus stāstus kustības sociālajos medijos, lai pārkāptu sabiedrības aizspriedumus un bailes runāt par šo aktuālo tēmu publiski.



Viedokļi

Baltijā 2025. gada 2. ceturksnī novērojams elektroenerģijas vairumtirdzniecības cenu samazinājums par 25 %, salīdzinot ar 2024. gada 2. ceturksni, ko ietekmēja lielāki nokrišņi reģionā un atjaunīgo energoresursu izstrāde – vēja elektrostacijas un hidroenerģija. Tādējādi aizvadītā gada 2. ceturksnī vairumtirdzniecības cena Baltijā bija par 43 % zemāka nekā Polijā un par 15 % zemāka nekā Vācijā.

Svarīgākais