Otrdiena, 31.janvāris

redeem Tekla, Violeta

Lasi ērtāk format_size
arrow_right_alt Viedokļi

Ko tu šodien vari paveikt savā labā?

© Pixabay.com

Svarīgi ieteikumi jauniešiem.

Jebkura trauma ir iemesls kļūt spēcīgākam

Lai nodzīvotu ilgu un veselīgu dzīvi, nepieciešama ne tikai veiksme… Cilvēki visā pasaulē dažādu iemeslu dēļ apmeklē sporta zāles un labprāt vingro. Daži uzskata, ka fiziskās sagatavotības uzturēšana būs vērsta tikai uz viņu fizisko tēlu, taču fiziski aktīva darbība palīdzēs kontrolēt vispārējo veselību, uzlabojot organisma darbību un novērst slimības. Fiziskā aktivitāte ir “atslēga”, kas cilvēkiem palīdz kļūt līdzsvarotākiem un fiziski stipriem. Turklāt tā paaugstinās pašapziņu.

Vissvarīgākās ir ikdienas aktivitātes

Fiziskās aktivitātes ir oficiāli atzītas par vienu no svarīgākajiem veselību ietekmējošajiem faktoriem. Regulāri nodarbojoties ar sportu, jūs varat novērst diabētu, noteiktus vēža veidus, depresiju, demenci un citas nopietnas slimības. Saskaņā ar Karaliskās medicīnas koledžas ziņojumu (2015.gads) dažādas fiziskās aktivitātes ir pat 30% efektīvākas, nekā lielākā daļa medikamentu. Tas nozīmē, ka slimību un sāpju radīto ietekmi iespējams novērst ar kustību palīdzību. Platons savos darbos rakstīja: “Vingrošana ir medicīnas ārstnieciskā daļa.”

Izbaudiet aktivitātes un kustības! Tās neapšaubāmi ir labākas par sistēmām un injekcijām ārstniecības iestādēs.

Ikvienā stresa situācijā ķermenis ir tas, kas «uzņem triecienu». Lai pasargātu sevi no stresa, ir svarīgi pilnveidot ķermeni, atbrīvojoties no spriedzes un mazinot saspringumu. Pat tajās dienās, kad nevarat vai negribat neko darīt, pat tad iespējams kaut ko izdarīt sava ķermeņa labā: elpot, veikt masāžu, kustēties, iziet svaigā gaisā, meditēt, izmēģināt jogu vai pilates. Ja jūs izturēsieties pret savu ķermeni kā pret sabiedroto, tas kļūs stiprāks un kalpos kā atbalsts stabilam emocionālajam stāvoklim. Mūsu mainīgajā pasaulē tas ir ļoti svarīgi!