Saskaņā ar 2017. gada Euromonitor* datiem, Latvijā nepārtraukti palielinās pudelēs iepildītā ūdens patēriņš. Eksperti to skaidro ar intensīvāku sabiedrības pievēršanos aktīvam dzīvesveidam un sportam, kā arī vēlmi saglabāt veselību.
Jāpiebilst, ka īpašs patēriņa pieaugums vērojams ūdens segmentā ar pievienoto vērtību, piemēram, ar dabīgām augļu un ogu garšas piedevām. "Patiesi, Latvijas iedzīvotāju vidū vērojama pastiprināta interese funkcionāliem produktiem, kur šajā gadījumā minerālūdens aptver 43% ūdens tirgus, bet ūdens ar garšām un tā saucamais sporta ūdens - 11%.
Tiek prognozēts, ka ūdens patēriņš turpinās pieaugt, par to liecina arī pēdējo trīs gadu patēriņa rādītāji: 2015. gadā minerālūdens aptvēra 40% tirgus, 2016. gadā - 42% un 2017. gadā sasniedza 43%," komentē "Venden" izpilddirektors Aldis Škutāns, "ņemot vērā dzeramā ūdens tirgus attīstību, sabiedrībā izplatās vairāki mīti saistībā ar ūdens patēriņu."