Operdziedātāja un skaistās balss īpašniece Kristīne Zadovska savas karjeras laikā nodziedājusi Karmenu trijos Žorža Bizē laikam jau slavenākās operas iestudējumos. «Par šo lomu man būtu tādi piedzīvojumu stāsti,» pārskatot savu fotoalbumu, ar smaidu saka Kristīne. Starp citu, tieši Karmenas loma dziedātājai 2001. gada «Spēlmaņu naktī» atnesa balvu kategorijā «Gada labākā dziedātāja». «Tagad pat žēl, ka neesmu saskaitījusi, cik reižu esmu Karmenu dziedājusi,» Kristīne rezumē.
Pirmo Karmenu viņa dziedāja režisora Gunta Gailīša iestudētajā izrādē un, kā pati saka, tai sagatavojusies triju nedēļu laikā: «Gunārs Stade man uzrakstīja priekšā franču vārdu izrunu, un es, staigājot pa Pumpuru pludmali, pirms noklausīšanās šo lomu iemācījos. Sākumā Hozē dziedāja Ingus Pētersons, bet pēc tam mūsu Operā parādījās izcilais ķīniešu tenors Vorens Moks, un vēlāk kopā ar viņu ar šo izrādi braucām garajās Ķīnas viesizrādēs. Tās visvairāk man palikušas atmiņā gan tāpēc, ka sākumā es biju tikai trešajā sastāvā, bet pēc kāda laika paliku vienīgā Karmena - bez jebkādas maiņas, gan ar to, ka kondicionēto telpu dēļ gandrīz pazaudēju balsi, tāpēc reiz viesnīcā ar šķērītēm pārgriezu «kondiškas» vadu, jo izslēgt to nebija iespējams.»
Otrreiz šo lomu Kristīne dziedāja dažus gadus vēlāk tā dēvētajā «zviedru Karmenā» - iestudējumā, kuru paši mākslinieki esot dēvējuši par «bomžu Karmenu». Par šo izrādi un sadarbību ar zviedru režisoru Stefanu Valdemāru Holmsu (izrādi diriģēja poļu maestro Tadeušs Voicehovskis) Kristīnei arī netrūkst krāšņu stāstu: «Tajā mana varone uzvedās ļoti izaicinoši un visu laiku kaut ko izstrādāja, un acīmredzot tieši šā iemesla dēļ Andris [Andris Keišs, dziedātājas dzīvesbiedrs] pirmizrādes banketā bija ļoti greizsirdīgs uz Hozē - Ingu Pētersonu. Neko tādu jau mēs uz skatuves nedarījām, bet tāpat «Habaneru» man nācās dziedāt, guļot uz muguras, un kājas bija pavērstas pret kori… Lai koristiem nepavērtos nepiedienīgs skats, man nācās valkāt bodijus un īpašu apakšveļu, bet pie kājas piestiprinātajā gumijā ļoti ātri nācās iestiprināt dunci, ar kuru Karmena it kā grieza vēnas… Pēc tam Andris teica, ka šo ainu es esot nospēlējusi ļoti perfekti - gluži kā aktrise!» Kristīne smejas. Starp citu, šajā iestudējumā Hozē lomu sācis pārņemt tenors Aleksandrs Antoņenko, jo Ingus Pētersons lēnām atteicies no akadēmiskās dziedāšanas.
Trešo reizi dziedātājai Karmenas lomā nācās iejusties Andreja Žagara iestudētajā «Karmenā», kuras darbība norisinās Kubā. «Pirmizrādē dziedāja Elīna Garanča, bet pēc tam šajā lomā viesojās vairāki mecosoprāni. Kad izrāde tika iestudēta, es vēl biju dekrēta atvaļinājumā; pēc tā man savos četrdesmit gados jau kuro reizi dzīvē nācās notievēt, lai es varētu dziedāt Kamenu. Vēl tagad atceros, kā beigu ainā bija jāvelk šaurās, baltās Dženiferas Lopesas stila bikses,» Kristīne smaida.