Mērija Keita un Ešlija ir jaunākās miljonāres ASV vēsturē. Virsraksts, kurš gozējies neskaitāmos medijos, bet komentārus tā arī nav prasījis. Pateicoties bērnībā iegūtajai slavai, dvīnes ir spējušas sevi piepildīt arī modes industrijā, kā arī izdot biogrāfijas grāmatu. Abas ir pasaulē slavenākās, visvairāk pelnošās, bet pēdējos gados visnoslēpumainākās dvīņumāsas, jo vēl tagad izvairās no intervijām un reti apmeklē publiskus pasākumus.
Turklāt Holivudas Slavas alejas zvaigznes ieguvējas vairs nav redzamas kinolentēs. Šobrīd viņas izvēlējušās dzīvot klusāk, jo slavai ir sava nasta, kas nebūt nav mazsvarīgi. Olsenas 13. jūnijā svinēs savu 36. dzimšanas dienu, bet daudzu acīs vēl aizvien ir tās pašas mazās dvīnītes, kas TV ekrānā izauga, dalot vienu lomu seriālā «Pilna māja», ko seriāla cienītāji visā pasaulē nodēvēja par vienu no spilgtākajām.
Neapšaubāmi pasaulē viens no veiksmīgākajiem seriāliem ir labi zināmais «Full House» jeb «Pilna māja». Seriāls, kas vēl tagad nodrošina dvīnēm brangus ieņēmumus, jo pasaulē šā seriāla aktualitāte nav zudusi, tieši otrādi. Turklāt filmēšanas laikā, kas izvērtās līdz pat 1995. gadam, māsas iejutās Mišelas Terneres lomā, kas meiteņu karjeru aizveda līdz pat Holivudas Slavas alejai. Spilgtās personības teju izauga skatītāju priekšā. Vēlāk abas, protams, filmējās dažādās filmās, bet viņu karjera bija salīdzinoši īsa, jo abas, kā vēlāk atklājās intervijās, jutās izsmeltas, pateicoties iegūtajai slavai.
Filmas, kas dvīnes 2007. gadā žurnālā «Forbes» ierindoja izklaides biznesa turīgāko sieviešu topa augstajā 11. vietā ar aptuveni 300 miljonu ASV dolāru vērtiem īpašumiem, ir šādas: «To Grandmother's House We Go» (Braucam pie vecmammas) , «How the West Was Fun» (Braucam uz Rietumiem), «It Takes Two» (Es un mana ēna), «Winning London» (Māsas Olsenas iekaro Londonu) un pati pēdējā loma, kurā abas filmējās vēl kopā, bija «New York Minute» (Ņujorkas mirkļi). Zīmīgi, ka pēc šīs filmas dvīnes 2004. gada nogalē saņēma savu pelnīto zvaigzni Holivudas leģendārajā Slavas alejā.
Deviņdesmitajos gados Olsenas bija kļuvušas par slavenākajām dvīnēm ASV, viņām tika prognozēta spoža nākotne, jo abas bija kļuvušas par tautā iemīļotajām māsiņām, bet abas arī atzina, ka nevēlas vairs filmēties. Sasniedzot pilngadību, abas izlēma atteikties no kino pavisam. Kādā intervijā Mērija Keita ir sacījusi: «Es skatos uz savām bērnības fotogrāfijām un nespēju ar tām iekšēji sajust saikni. Es nekad nevienam nenovēlētu tādu bērnību, kāda tā bija man. Mēs bijām kā mazi izklaides mērkaķi.»
Tomēr ar to viss nebeidzās, un dvīnes, pateicoties iegūtajai slavai, varēja turpināt pelnīt naudu. 1993. gadā nodibināja kompāniju «Dualstar», kas rūpējās, lai Olsenas kļūtu vēl populārākas. Viņas parādījās dažādās grāmatās, videospēlēs un citur, lai nezustu viņu materiālā labklājība. Šodien dvīņu «vērtība» pārsniedz jau vienu miljardu dolāru.
Kopš abas aizgāja no kino industrijas, dvīnes savu privāto dzīvi tur noslēpumā. Arī publiskos pasākumos dvīnes parādījās reti. Turklāt no intervijām arvien vairāk un vairāk atteicās. Daudziem bija bažas, kas būs tālāk, jo dvīņu popularitāte tikai pieauga. Dvīnes pārcēlās uz Manhetenu un iestājās Ņujorkas universitātē. Turklāt tieši Ņujorkā viņas abas uztvēra kā divas atšķirīgas personības, ko māsas bija vairāk par visu arī vēlējušas, nezaudējot dvīņu saikni, jo abas vēl tagad ir tuvas. Ņujorkas prese esot respektējusi abu brīvības alkas, bet Losandželosā dvīnes burtiski tika izsekotas ik uz soļa.
Laikam ejot, filmēšanās dvīnēm nešķita pievilcīga, lai arī piedāvājumi nāca nemitīgi, tāpēc abas izlēma pārbaudīt savas spējas apģērbu dizainēšanā. Sākumā tās bija tikai drēbes pusaudžiem, pēc tam parādījās lielākas ambīcijas, īpaši Ešlijai. Viņa radīja pirmo dizaina projektu - kā Ešlija pati atzīst, perfekto līdz vīlītei T kreklu, kas bija aktuāls un piemērots jebkuram augumam un vecumam jebkurā sezonā. Pēc pusotra gada māsas izlolotajai idejai pievienojās arī Mērija Keita. Uzreiz pēc spēku apvienošanās dvīnes noslēdza līgumu ar ražotni Losandželosā, tāpēc tapa krekls, kuru varēja valkāt pat viņas pašas, jo viņu augums ir tikai 155 centimetri.
2006. gadā dzima ideja par augstas klases luksusa zīmolu modes pārsātinātajā biznesā - «The Row», kura nosaukums tika pārņemts no Londonas zināmās skroderu ielas Sevilrovas. Dvīņumāsas bija pārliecinātas, ka modes tirgū trūkst luksusa garderobes pamata. Tieši tāpēc zīmols «The Row» sākās ar perfektu, ko viņas abas allaž uzsver, baltu kreklu, vēlāk papildināts ar kašmira kleitām un kokvilnas satīna legingiem. Tā soli pa solim Olsenas tika līdz savai debijai modes skatē Parīzē 2010. gadā. Interesanti ir tas, ka māsu modes izglītība ir vidusmēra, kas ir dizaineriem neierasti. Savai aizstāvībai intervijās viņas gan uzsver, ka gan atveidojot Mišelas lomu seriālā «Pilna māja», gan savā kino karjerā abas vairākus gadus pavadījušas pucējoties. Līdz ar to māsas ir pamatīgi izpētījušas dažādus modes zīmolus un to stilus, kā arī apģērbu kvalitāti, piegriezumus un proporciju aspektus. Diemžēl modes studijas tā arī netika pabeigtas, aizbildinoties ar laika trūkumu.
Dvīnes ir saņēmušas vairākas atzinības un nonākušās daudzos izslavētos topos. Piemēram, vien 17 gadu vecumā abas nonāca topā «100 pievilcīgākās planētas meitenes».
Savulaik abas ir izmēģinājušas iejusties pat TV raidījumu vadītāju lomā, vadot komēdijas programmu, kas tik pārraidīta sestdienas nakts tiešraidēs, bet nakts darbs un vēl tiešraides darīja savu, tāpēc TV vadītāju loma abām bija salīdzinoši niecīga.
Pārkāpjot 26 gadu slieksni, abas atvēra savu apavu veikalu Ņujorkā un izlaida savu debijas kolekciju.
Pēc gada Olsenas attīstījās un nāca klajā ar jaunumu, piedāvājot saviem sekotājiem smaržas, kā arī jaunu un šiku somiņu kolekciju. Jau pēc dažiem mēnešiem abas parakstīja līgumu ar slaveno norvēģu zīmolu «Bik Bok», kur sāka darbu pie jaunas un vēl neredzētas modes līnijas, ražojot apģērbus, dažādus aksesuārus, kā arī somiņas.
Šie ir tikai daži pierādījumi, ka abām strādāt modes nozarē ir ne tikai pa spēkam, bet arī dzīves īstais vilinājums. Vēlāk māsas uzrakstīja savu biogrāfiju, kas nonāca topu virsotnēs. Katra rakstīja par sevi, jo uzskatīja, ka viedokļi un stāsti varētu atšķirties, bet dizains grāmatām gan sakrita. Dvīnes patiesi savā karjeras laikā saņēma pasaules atzinību. Turklāt abas bija tik pieprasītas, ka tika radītas pat lelles pēc Olsenu izskata, lai jebkurš bērns zinātu, kas ir dvīnes Olsenas.
Privātajā dzīvē dvīnēm nav gājis tik spoži kā karjerā. Mīlestībā abas mēdz mainīt savus mīļotos. Turklāt ir daudz skandālu, kas saistīti ar narkotiskajām vielām. Mērija Keita pat bijusi apsūdzēta daudzu iemīļotā aktiera Hīta Ledžera nāvē, jo aktieris pēc Olsenas atraidījuma esot izdarījis pašnāvību, iedzerot nāvējošu zāļu devu. Mērija Keita gan noraida šo apsūdzību, sakot, ka Ledžers viņai esot bijis tikai draugs, ne mīļotais cilvēks.
2015. gadā Mērija Keita slepenā ceremonijā salaulājās ar baņķieri Olivjē Sarkozī, kurš ir bijušā Francijas prezidenta Nikolā Sarkozī pusbrālis un 17 gadus vecāks par Mēriju Keitu. Par laulībām viņa publiski atzinās tikai divus gadus vēlāk, bet šobrīd pāris ir jau šķīries. Ešlija nav nonākusi līdz laulības ostai.
Vēl viens no zināmākajiem skandāliem ir dvīņu kažokādu nēsāšana. Dzīvnieku aizstāvji publiski nosodīja Olsenas, bet viņas braši turējās pretī, paziņojot, ka lepojoties, ka abu skapji ir pilni ar kažokādām un ka katram ir sava gaume.
Taču finanšu jomā abas ir sasniegušas augstu līmeni. Turklāt ja ne popularitātē, tad talantā un panākumos kino industrijā abas dvīnes ir pārspējusi jaunākā māsa Elizabete, kas pēc sejas vaibstiem jau tiek dēvēta par abu māsu trīnīti. Dvīnes par to tikai priecājas.