VAKARA ZIŅAS: Krištianu Ronaldu papildina autoparku, nopērkot pasaulē dārgāko auto

© Publicitātes foto

Mēdz teikt, ka bagāts dara, kā grib, bet nabags, kā var. Tad, lūk – dāmas un kungi, tās ir pilnīgas muļķības! Patiesībā viss ir tieši pretēji. Ja trūcīgs cilvēks ticis pie tūkstoš eiro un vēlas iegādāties automobili, viņa priekšā paveras simtiem vai pat tūkstošiem iespēju – ļoti vecs, bet lepns auto vai vienkāršs, bet par dažiem gadiem jaunāks. Desmitiem autobūves zīmolu, desmitiem modeļu. Dari, ko vēlies, un neko sev neatsaki!

Cita lieta ir tad, ja naudas banknotes plēš bikšu kabatu vīles. Ja nauda birst no virtuves skapīšiem, veļas mazgājamās mašīnas, grāmatu plaukta un puķu podiem. Nemaz nerunājot par bankas kontiem! Tad ar izvēli un iespējām ir diezgan skumji un nākas ņemt to, ko var dabūt, nevis to, ko gribas. Vēl jo vairāk tāpēc, ka pasaules visdārgākais automobilis pasaulē var būt tikai viens!

Spēkrats, ar ko pazīmēties un izrādīt varenību

Viens no pasaulē populārākajiem futbolistiem nenoliedzami ir visiem labi zināmais Krištianu Ronaldu. Viņš ir arī viens no pasaules vislabāk pelnošajiem futbolistiem. Ja var ticēt baumām, tad bumbas pavēlnieks gada laikā pelna nedaudz vairāk par simt miljoniem eiro. Nav slikti! Savukārt šobrīd pasaulē pats dārgākais automobilis ir neviens cits kā «Bugatti La Viture Noire». Šī braucamrīka cena ir bez simt tūkstošiem deviņpadsmit miljoni eiro. Izbrīnam gan nav pamata, jo vēl nesen par pasaules dārgāko mobilo telefonu nodēvētais izstrādājums maksāja tuvu pie sešiem miljoniem. Un tas tomēr ir tikai neliels štruntiņš, kuru var iestūķēt pat džinsu pakaļpuses kabatā. Bet te - vesels automobilis tuvu pusotrai tonnai dzīvsvara!

Ja izsakāmies nedaudz skaitļu valodā, tad jāpaskaidro, ka savu pirmo uznācienu plašākai publikai «Bugatti La Viture Noire» piedzīvoja pavisam nesen - marta sākumā Ženēvas starptautiskajā automobiļu izstādē, par kuru stāstījām neilgi pēc pašas izstādes. Jāpiebilst, ka izstādē bija aplūkojams viss pasaules dārgāko automobiļu pirmais piecnieks.

Tehniskā informācija par šo savā ziņā unikālo braucamrīku ir visai skopa. Ja nu vienīgi skaidrs ir tas, ka auto sirsniņas vietā atrodams W16 benzīna dzinējs ar astoņu litru darba tilpumu. Mūsdienu automobiļiem divu litru dzinēji jau skaitās gana sportiski un jaudīgi, bet zem viena «Bugatti La Viture Noire» motora pārsega noslēpti veseli četri ikdienas automobiļi. Bet četriem ikdienas automobiļiem kopējā jauda noteikti nav 1500 zirgspēki.

«Bugatti» komanda bija nolēmusi izgatavot šādu brīnumu tikai vienā eksemplārā. Tā, lai būtu, ar ko izstādēs pazīmēties un savu varenību izrādīt. Un šim vienam vienīgajam eksemplāram pieteicies arī potenciālais īpašnieks - bijušais «Volkswagen» koncerna vadītājs Ferdinands Pihs. Tiktāl viss būtu labi, ja vien vēl kāds kaislīgs auto kolekcionārs neizrādītu patiesu interesi par iespēju iegādāties gandrīz divdesmit miljonus eiro vērto pašbraucošo karieti. Un šis vēl kāds ir jau pieminētais futbola spīdeklis Krištianu Ronaldu.

Karalisks auto par karalisku cenu

Par auto kolekcionāru Ronaldu kungs kļuvis ne tik senā pagātnē. Pirms neilga laika viņa garāžā iebrauca «Rolls-Royce Cullinan». Karalisks auto ar karaļiem atbilstošu cenu un komfortu. Taču šādu automobiļu pasaulē ir krietni daudz, ja salīdzina ar «Bugatti La Viture Noire». Nākamais eksemplārs Ronaldu personiskajā kolekcijā bija «Bugatti Chiron», kura cena lielākai mūsu planētas daļai arī ir kaut kas tikpat neaizsniedzams kā Andromedas miglājs. Taču kāpēc apstāties pie mazumiņa, ja var pamēģināt laimi tikt pie visu automobiļu automobiļa?

Un patiesi! «Bugatti» rūpīgi apsvēra šo piedāvājumu un nolēma, ka bijušais «Volkswagen» boss tomēr nebūs vienīgais šāda spēkrata īpašnieks, tāpēc Ronaldu var nervozi sākt gaidīt savu eksemplāru. Pēc neoficiālām ziņām, Ronaldu pie sava pasūtījuma tiks jau 2021. gadā. Visticamāk, izlaiduma gads šādam automobilim nav pats svarīgākais, un tas nekad nenovecos.

Pagaidām nav ziņu, ka uz superekskluzīvo automobili «Bugatti La Viture Noire» būtu pieteicies vēl kāds. Deviņpadsmit miljoni pat turīgam cilvēkam gluži kokos neaug. Un, ja tā loģiski padomā, ekskluzīvais «Bugatti La Viture Noire» pēc būtības ir tas pats «Bugatti Chiron», tikai ar atšķirīgu dizainu gan iekšpusē, gan ārpusē.

Ja runājam par topošā «Bugatti La Viture Noire» īpašnieku, jāatceras, ka Ronaldu dzimis 1985. gada 5. februārī Portugālē. Jau 1993. gadā piedalījies junioru čempionātos, bet kopš 2001. gada startē profesionāļu līgā. Karjeras laikā nomainījis vairākus klubus. Visilgāk spēlējis «Real Madrid» klubā - deviņus gadus. Kopš aizvadītā gada ir «Juventus» lepnums, gods un sirdsapziņa!

Kurai futbola zvaigznei varenāks braucamais?

Protams, Ronaldu nav vienīgais bumbas spēlētājs, kuram patīk dārgi un lepni automobiļi. Viņa kolēģis un konkurents Deivids Bekhems, piemēram, par ikdienas automobili izvēlējies gandrīz pusmiljonu vērto «Rolls-Roce Phantom». Izskatās labi, bet tehniskā ziņā pieticīgi - tikai 460 zirgspēku jauda un maksimālais ātrums 240 kilometri stundā. Tiesa gan, šis pavisam noteikti nav Bekhema vienīgais luksusa automobilis, un dvēseli piesiet futbolistam ir ar ko.

Vēl kāds no futbola zvaigžņu brālības izvēlējies sev limitētas sērijas «Ferrari Enzo» par vienu miljonu eiro. Tas ir Zlatans Ibrahimovičs, kura garāžā ir arī daži «Porsche» un vēl šis tas.

Kad garām pabrauc Krievijas futbolists Aleksandrs Kokorins, Maskavā nevienam liela pārsteiguma nav, jo G klases «Mercedes» tur nav retums. Tiesa gan, ne visiem tas ir «Mercedes Benz G65 Mansory» par vienu miljonu eiro.

Un tomēr, lai kā arī visi censtos, Lionelu Mesi pārspēt nevienam pagaidām nav izdevies. Viņa īpašumā ir automobilis trīsdesmit divu miljonu vērtībā - «Ferrari 335 S Spider Scaglietti». Tas nav Mesi vienīgais spēkrats, taču, pārdodot šo «Ferrari», ar to pietiktu, lai nopirktu visus Ronaldu un citu savu kolēģu automobiļus kopā.

Vakara Ziņas

Ieraugot šādu nosaukumu, ir tikai divas versijas – Mendeļejeva tabulā ir ierakstīts jauns ķīmiskais elements vai radusies grupa, kas spēlē metālmūziku. Kurš ir pareizais variants? Otrais. “Murgu purvs” ir otrais šīs apvienības EP jeb minialbums, kas seko 2021. gada aprīlī izdotajam debijas darbam “Purva metāls”.

Svarīgākais